cs-joke.pl forum

Full Version: Subskrypcja Starhub Home Hub
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp.   Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ).   Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy?
Musisz do nich zadzwonić, aby zapytać.
marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? przed aktywacją usługi możesz ją rozwiązać bez żadnych opłat. możesz dwukrotnie potwierdzić ponownie, kiedy dzwonisz, aby anulować.
żadna umowa nie została podpisana, a następnie nie będzie pobierana opłata
marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać.
luckyguitar napisał: Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać. data rozpoczęcia umowy będzie datą aktywacji Twoich usług, tj. w dniu, w którym żołnierz centrum pójdzie do twojego domu, aby zainstalować ONT i router oraz skonfigurować Internet i telewizję. Więc nie ma opłat za wcześniejsze zakończenie, ale możliwe opłaty za anulowanie, ponieważ złożyli wniosek o aktywację portu 2.