04 Dec 2016, 01:02 AM
04 Dec 2016, 01:02 AM
Hi RuneHX23 , 1 ) Tak, uważam, że jest port1 2 i 3 ) Niestety , nie ma portu linii telefonicznej (RJ11 ) na routerze . Prawdopodobnie masz do podłączenia linii telefonicznej do ONT . 4 ) Tak 5 ) Tak Mam nadzieję, że to pomoże.
04 Dec 2016, 01:03 AM
Alvinalvintan napisał: Hi RuneHX23 , 1 ) Tak, uważam, że jest port1 2 i 3 ) Niestety , nie ma portu linii telefonicznej (RJ11 ) na routerze . Prawdopodobnie masz do podłączenia linii telefonicznej do ONT . 4 ) Tak 5 ) Tak Mam nadzieję, że to pomoże. Nie zdawałem sobie sprawy , że mogę podłączyć linię telefoniczną bezpośrednio do ONT . Spróbuję dziś , aby zobaczyć , czy to działa , wielkie dzięki !
04 Dec 2016, 01:04 AM
RuneHX23 napisał: Nie zdawałem sobie sprawy , że mogę podłączyć linię telefoniczną bezpośrednio do ONT . Spróbuję dziś , aby zobaczyć , czy to działa , wielkie dzięki ! Nie można po prostu szczęśliwie podłączyć telefon do ONT . Trzeba zadzwonić Singtel a oni dokonać zmiany na ich koniec ...
04 Dec 2016, 01:05 AM
thiamhui napisał: Nie można po prostu szczęśliwie podłączyć telefon do ONT . Trzeba zadzwonić Singtel a oni dokonać zmiany na ich koniec ... Próbowałem ją przed wywołaniem Singtel i to nie działa. Chyba brakowało mi swój krok. Dzięki!
04 Dec 2016, 01:06 AM
RuneHX23 napisał: Próbowałem ją przed wywołaniem Singtel i to nie działa. Chyba brakowało mi swój krok. Dzięki! trzeba poprosić o nich , aby przejść do ONT . trwa kilka godzin do kilku dni (3-5 dni średnio) w zależności czy są zajęci ... etc