04 Dec 2016, 04:09 AM
04 Dec 2016, 04:10 AM
Naprawdę bardzo powolny wiele razy , a nie tylko te kilka tygodni. Potwierdź zmiany dostawcy po kontraktu wynosi
04 Dec 2016, 04:11 AM
Prędkość jest bardzo niespójna ostatnio .
04 Dec 2016, 04:11 AM
bardzo, bardzo powoli. , Nawet ty oso tube lag ,,,
04 Dec 2016, 04:12 AM
przed "Nie nasza wina " " Peak hour jest liddat jeden " "Wszyscy ISP ma ten sam problem " " Bo to międzynarodowa strona , nie mamy kontroli " " Jesteście skarży zbyt wiele" " Niemniej jednak postaramy się poprawić " rodzaj odpowiedzi od pracowników MR . co nowego?
04 Dec 2016, 04:13 AM
" Zmieniamy infrastrukturę ... więc proszę nosić ze sobą przez jakiś czas ....." Właściwie ... głównie z powodu tych, którzy jeszcze na NC infra poczują się tym ... zrobić speedtest * ( włożę jedną później po nowej NIC ) .... i sprawdzić, czy jest to problem .
04 Dec 2016, 04:14 AM
azrin619 napisał: " Zmieniamy infrastrukturę ... więc proszę nosić ze sobą przez jakiś czas ....." Właściwie ... głównie z powodu tych, którzy jeszcze na NC infra poczują się tym ... zrobić speedtest * ( włożę jedną później po nowej NIC ) .... i sprawdzić, czy jest to problem . Niestety, ale myślałem, że zostało ustalone, iż testów prędkości nie są wskaźnikiem rzeczywistego doświadczenia świata i prędkości ...
04 Dec 2016, 04:14 AM
Streaming nożnej ... buforuje dużo.