Ktoś problemy z Starhub kablowej szerokopasmowego ostatnio ? Całość tej rano nie byłem w stanie dostać się do internetu. Jestem w obszarze AMK . Myślał uaktualnienia do Fibre , ale czytałem wiele postów na forum zagadnień włókien , jak również.
dałaś Starhub połączenie? gdyby powiedział, że usługa jest aktywna , prawdopodobnie urządzenie jest wadliwe
Jamboree napisał: Ktoś problemy z Starhub kablowej szerokopasmowego ostatnio ? Całość tej rano nie byłem w stanie dostać się do internetu. Jestem w obszarze AMK . Myślał uaktualnienia do Fibre , ale czytałem wiele postów na forum zagadnień włókien , jak również. Mam ten sam problem po raz ostatni .
Jamboree napisał: Ktoś problemy z Starhub kablowej szerokopasmowego ostatnio ? Całość tej rano nie byłem w stanie dostać się do internetu. Jestem w obszarze AMK . Myślał uaktualnienia do Fibre , ale czytałem wiele postów na forum zagadnień włókien , jak również. Wystarczy zadzwonić Starhub i mogą zadowolić Ciebie.
Henry Ng napisał: Wystarczy zadzwonić Starhub i mogą zadowolić Ciebie. Widziałem to na stronie D-Link ... czy to realne? 3 miesiące bezpłatnej subskrypcji włókna 1Gbps z produktami D- LINK? Ale ważna tylko do końca grudnia Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz