cs-joke.pl forum

Full Version: Przepustowość sieci Internet & Clinic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Przepustowość sieci Internet & Clinic
Ponieważ mają one anulowanie terminy instalacji , należy przerwać połączenie z nimi , aby pokazać im, kto jest ostatecznym zwycięzcą.
MyRepublic wkręca mi się w fazie GIRO rozliczeniowego , który wziął niewiarygodne 8 miesięcy na uzupełnienie wniosku GIRO rozliczeniowe !!! A teraz ... wkręca się ponownie na uaktualnienie na miejscu ... Co jest jeszcze bardziej wkurzony GUS odpowiedź do mnie: "Jesteśmy słabo obsadzona , mamy do czynienia z tysiącami żądań klientów ... Cóż, pod - pracowników , czy nie ... to jest problem , że firma musi działać na rozwiązać ... nie powiesz klientowi " wczuć się " ze sobą i zaakceptować fakt, że rzeczy będą opóźnione lub zepsuć tylko dlatego, że firma jest słabo obsadzona ! Dun dokonać problemu, nasz problem ... zauważyliśmy , ale MyRepublic musi go rozwiązać na swój koniec , dun spodziewać każdy klient , aby zrozumieć swój los . To nie dzieje się dobrze zrobić dla swojego wizerunku firmy i usługi.
glacieraze napisał: Ponieważ mają one anulowanie terminy instalacji , należy przerwać połączenie z nimi , aby pokazać im, kto jest ostatecznym zwycięzcą. Hehehe ... może . rozważa teraz .
Ray1976 napisał: Hehehe ... może . rozważa teraz . I planuje przeskoczyć do viewqwest raz mój kontrakt SingTel jest gotowy
glacieraze napisał: I planuje przeskoczyć do viewqwest raz mój kontrakt SingTel jest gotowy Czy Viewquest dobre?
Ray1976 napisał: Czy Viewquest dobre? Mają tu na gwint ViewQwest Fiber Szerokopasmowy Oficjalny wątek - Część 3 Można również zapoznać się z nim
Ray1976 napisał: MyRepublic wkręca mi się w fazie GIRO rozliczeniowego , który wziął niewiarygodne 8 miesięcy na uzupełnienie wniosku GIRO rozliczeniowe !!! A teraz ... wkręca się ponownie na uaktualnienie na miejscu ... Co jest jeszcze bardziej wkurzony GUS odpowiedź do mnie: "Jesteśmy słabo obsadzona , mamy do czynienia z tysiącami żądań klientów ... Cóż, pod - pracowników , czy nie ... to jest problem , że firma musi działać na rozwiązać ... nie powiesz klientowi " wczuć się " ze sobą i zaakceptować fakt, że rzeczy będą opóźnione lub zepsuć tylko dlatego, że firma jest słabo obsadzona ! Dun dokonać problemu, nasz problem ... zauważyliśmy , ale MyRepublic musi go rozwiązać na swój koniec , dun spodziewać każdy klient , aby zrozumieć swój los . To nie dzieje się dobrze zrobić dla swojego wizerunku firmy i usługi. Jestem również pod moim republiki , ponieważ mówią one pod pracują lepiej zarejestrować się w innej sieci ( mój kontrakt kończy się w przyszłym miesiącu ), która nie jest pod obsadzona .
Właśnie o nazwie aby sprawdzić, czy mam jeszcze 8 miesięcy pozostaje w moim kontrakcie ... wcześniejsze rozwiązanie wymagać będzie mi zapłacić $ 400. I również o okres od czasu, gdy GUS z MyRepublic zadzwonił do mnie , aby zaplanować datę, aby zebrać z powrotem ONT do czasu wysłać żądanie do " uwolnienia " port aktywacyjny na moim punkcie końcowym (TP) - będzie grubsza trwa około 2 tygodni . Więc jeśli mam założyć ViewQuest Fibre , muszę czekać do punktu aktywacji ma zostać wydany przez Nucleus Połącz przed ViewQuest mogą wysyłać swoje tech facetów na ustawienie ONT ?
ahboy72 napisał: Jestem również pod moim republiki , ponieważ mówią one pod pracują lepiej zarejestrować się w innej sieci ( mój kontrakt kończy się w przyszłym miesiącu ), która nie jest pod obsadzona . Bro , zachęcałem do rezygnują MyRepublic i przejść do innego dostawcy usług internetowych w zamian.
Pages: 1 2