cs-joke.pl forum

Full Version: Logitech Myszy z Amazon
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Czy ktoś udaje RMA Logitech mysz przywieziony z Amazon ? Starałem się stworzyć bilet wsparcia ze strony internetowej Logitech i to ignorowane przez okres dłuższy niż miesiąc. Próbowałem tworzenie nowych biletów i został oznaczony jako rozwiązany bez żadnych wyjaśnień czy odpowiedzi. Usługa jest cholernie źle.
stronicowania ragnarok95
Jak stary jest mysz ?
antsig30 napisał: Czy ktoś udaje RMA Logitech mysz przywieziony z Amazon ? Starałem się stworzyć bilet wsparcia ze strony internetowej Logitech i to ignorowane przez okres dłuższy niż miesiąc. Próbowałem tworzenie nowych biletów i został oznaczony jako rozwiązany bez żadnych wyjaśnień czy odpowiedzi. Usługa jest cholernie źle. Mam już rezerwację na wsparcie Logitech niedawno .. Bilety oznaczony również jako rozwiązany , mimo że nie ma żadnej odpowiedzi .. potem po ja stwierdzając, że problem nie został rozwiązany! W każdym razie, moja mysz dostał od Amazon również wydać kilka miesięcy temu , nie przeszkadza to w każdym razie RMA spróbować, jeśli nadal w gwarancji skontaktować się z obsługą Amazon ... zapewniając myszy zakupiono jest sprzedawany i spełnione przez Amazon ... powodzenia
Logitech mysz są pod lokalnym gwarancją W przypadku zakupu z Amazon , nie będą objęte gwarancją lokalnej Dlatego podejrzewam, że bilet został zamknięty
Okno zaznaczono 3 lata gwarancji sprzętowej dla myszy . Będzie to 3 rok w najbliższych Lis model jest "Anywhere Mouse MX " i poza sprzedaje od ponad stu dolarów. Więc myślę, że to jest nadal warto nawet ja wysyła je z powrotem. Czytałem , że Amazon gwarancji trwać tylko przez 30 dni , po tym należy skontaktować Logitech . Aftersale obsługa naprawdę do bani. Następnym razem będę się Microsoft zamiast myszy .
Firestone napisał: Logitech mysz są pod lokalnym gwarancją W przypadku zakupu z Amazon , nie będą objęte gwarancją lokalnej Dlatego podejrzewam, że bilet został zamknięty Nie ma sposobu tworzenia bilet ramach stronie amerykańskiej , jak strona jest automatycznie kierowany . Wsparcie powinno wskazać mi prawidłowej procedury lub kierunku zamiast oznakowania jako rozwiązany .
antsig30 napisał: Okno zaznaczono 3 lata gwarancji sprzętowej dla myszy . Będzie to 3 rok w najbliższych Lis model jest "Anywhere Mouse MX " i poza sprzedaje od ponad stu dolarów. Więc myślę, że to jest nadal warto nawet ja wysyła je z powrotem. Czytałem , że Amazon gwarancji trwać tylko przez 30 dni , po tym należy skontaktować Logitech . Aftersale obsługa naprawdę do bani. Następnym razem będę się Microsoft zamiast myszy . Przypadkowo, moja mysz Logitech Anywhere MX również . Spróbuj skontaktować Amazon bezpośrednio od Logitech ( oprócz Stanów Zjednoczonych ), nie przyjmując do RMA . Mogą one być w stanie pomóc ... przewidująca sprzedany i spełnione przez Amazon, a także wysyłane bezpośrednio przez nich do Singapuru . Myślę, że przez spedytora Amazon będzie ignorować , jak również ... powodzenia
Czy próbowałeś email amazon ?
Czy próbowałeś emaila amazon w odniesieniu do tego ?
Pages: 1 2