cs-joke.pl forum

Full Version: Starhub MaxOnline Intermittence Issue
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Cześć,   Przez ostatnie 1 ~ 2 tygodnie , mój dom szerokopasmowego zasilany Starhub MaxOnline Cable został ukarany problem intermittence . Dla każdego pół godziny do 45 minut , połączenie spadnie około 15 sekund przed jego ponownym połączeniu się .   Zadzwoniłem wsparcia technicznego Starhub ale to zupełnie nie pomagał . Pytali mnie ominąć router łączący mój zeszyt bezpośrednio do modemu. Idź do głównego punktu kablowej i spróbuj ... itd . Wszystkie te zostały wykonane, ale nadal mam ten sam problem.   Czy ktoś w obliczu tego problemu przed i jak się go rozwiązać w końcu ?   Mam tu na myśli bardzo poważnie swtich do światłowodowe . Moim głównym korzystanie z Internetu jest Internet , gier i przeglądania . Czy światłowód działa dobrze z tych aplikacji (zwłaszcza w telewizji internetowej za pośrednictwem tych dekodera Sim Lim ).   Dzięki!
56mimosa napisał: Cześć, Przez ostatnie 1 ~ 2 tygodnie, mój dom szerokopasmowego zasilany Starhub MaxOnline Cable został ukarany problem intermittence. Dla każdego pół godziny do 45 minut, połączenie spadnie około 15 sekund przed jego ponownym połączeniu się. Zadzwoniłem wsparcia technicznego Starhub ale to zupełnie nie pomagał. Pytali mnie ominąć router łączący mój zeszyt bezpośrednio do modemu. Idź do głównego punktu kablowej i spróbuj ... itd. Wszystkie te zostały wykonane, ale nadal mam ten sam problem. Czy ktoś w obliczu tego problemu przed i jak się go rozwiązać w końcu? Mam tu na myśli bardzo poważnie swtich do światłowodowe. Moim głównym korzystanie z Internetu jest Internet, gier i przeglądania. Czy światłowód działa dobrze z tych aplikacji (zwłaszcza w telewizji internetowej za pośrednictwem tych dekodera Sim Lim). Dzięki! Więc Niestety nie jestem użytkownikiem Starhub ale kiedyś zmierzyć się taki problem, kiedy byłem na czerwono. ale gdy przełączony na MyRepublic i ja przestałem używać bezprzewodowych, wszystko to problemem zatrzymany. Można uznać za swoją wykorzystanie będzie potrzeba więcej tego. Ci skonfigurować uczciwie można używać w dowolnym dostępem do Internetu, ale również w zależności od tego, gdzie jest ze źródeł wideo. Jak używam MINIX G4 ojca Mini X G5, to android pocket pc, które działają jak komputer. Czy pozostać w kontakcie ze sobą, jeśli potrzebujesz pomocy i więcej szczegółów.
Yelangrelive napisał: Więc Niestety nie jestem użytkownikiem Starhub ale kiedyś zmierzyć się taki problem, kiedy byłem na czerwono. ale gdy przełączony na MyRepublic i ja przestałem używać bezprzewodowych, wszystko to problemem zatrzymany. Można uznać za swoją wykorzystanie będzie potrzeba więcej tego. Ci skonfigurować uczciwie można używać w dowolnym dostępem do Internetu, ale również w zależności od tego, gdzie jest ze źródeł wideo. Jak używam MINIX G4 ojca Mini X G5, to android pocket pc, które działają jak komputer. Czy pozostać w kontakcie ze sobą, jeśli potrzebujesz pomocy i więcej szczegółów. Hi Yelangrelive, Dziękuję za odpowiedź! Tak, używam MINIX G4 też. TV na żywo utrzymać strug, aż nie mogę patrzeć. Wiem, że to nie jest problemem MINIX G4, ponieważ z mojego notebooka widzę, że Internet szerokopasmowy spadał i z powrotem. Życzę mogę przełączyć się MyReplublic ale jestem hubber Starhub z ciężkiego zniżki dla wszystkich usług łączonych (w tym 5 telefonów komórkowych linii). Kiedyś wyjąć szerokopasmowego, nie będę długo być hubber. Dzięki jeszcze raz!
56mimosa napisał: Hi Yelangrelive , Dziękuję za odpowiedź! Tak , używam MINIX G4 też. TV na żywo utrzymać strug , aż nie mogę patrzeć. Wiem, że to nie jest problemem MINIX G4 , ponieważ z mojego notebooka widzę , że Internet szerokopasmowy spadał i z powrotem. Życzę mogę przełączyć się MyReplublic ale jestem hubber Starhub z ciężkiego zniżki dla wszystkich usług łączonych (w tym 5 telefonów komórkowych linii ) . Kiedyś wyjąć szerokopasmowego , nie będę długo być hubber . Dzięki jeszcze raz! Chyba używasz połączeń bezprzewodowych ?
Yelangrelive napisał: Chyba używasz połączeń bezprzewodowych ? Tak! Czy macie inne sugestie? Na przykład, aby użyć ..etc HomePlug . ? Dzięki!
56mimosa napisał: Tak! Czy macie inne sugestie? Na przykład, aby użyć ..etc HomePlug . ? Dzięki! próby połączenia przewodów nie używać wtyczki domu
TS miał podobny problem tak samo jak u 3 lata temu i po zgłoszone Starhub na 1 tydzień z kilkudziesięciu funkcjonariuszy służb w telefonie to nadal nie można rozwiązać problemu przerywany rozłączania. przez cały tydzień "rozwiązywania problemów" z nimi nie byli w stanie wysłać żadnej technikiem w dół, ale do eskalacji sprawę do "wyższej" inżynier doradza. W międzyczasie ich advsie było podłączyć komputer bezpośrednio do modemu Starhub. btw, u cant powiedzieć nic złego z modemem (to te stare Motorola modemu szerokopasmowego) jako nadal migają wszystkie diody LED, jest tak, że serwis internetowy będzie odłączyć jak i kiedy chcesz bez wskazania w ogóle. w końcu podjął decyzję o zmianie modemu (jak zdarza mi się mieć zapas od służby MAXtv) i wszystko wróciło do normy bez rozłączenia. Czy wniosek StarHub dostarczenie jednostki kredytu do rozwiązywania problemów, ale ich odpowiedź była, że nie ma żadnego urządzenia pożyczki ani dostarczyć jeden chyba że u zapłacić za nowy. Na koniec mojego kontraktu 6-7 m-cy później, że poprosi mnie do końca całe maxonline, MAXtv i usług mobilnych z nimi i przejść do włókien z innym włóknem Telco, gdy usługa uruchomiona w październiku 2010 roku.
Hi Razerzone , Dzięki za dzielenie ! To brzmi dokładnie tak jak mój problem . Starhub wsparcie techniczne dzwonił i pytał mnie , aby odwiedzić tę stronę, aby zrobić tracert : Starhub Użytkowe a następnie wkleić 3 wyników i e -mail Helpdesk w Starhub dot com , aby mogli zajrzeć do mojego problemu .
56mimosa napisał: Hi Razerzone , Dzięki za dzielenie ! To brzmi dokładnie tak jak mój problem . Starhub wsparcie techniczne dzwonił i pytał mnie , aby odwiedzić tę stronę, aby zrobić tracert : Starhub Użytkowe a następnie wkleić 3 wyników i e -mail Helpdesk w Starhub dot com , aby mogli zajrzeć do mojego problemu . lol, tak zrobiłem dokładnie to samo . w rzeczywistości, zrobiłem tracert z nimi przez około 4 dni z rzędu , aż powiedziałem im , że nie jestem g
Oto aktualne informacje na temat mojego problemu : Odkąd napisali mój problem tutaj . I skontaktował się HWZ Admin przez PM stwierdzając, że Starhub zażądał dla mojego kontaktu , dzięki czemu mogą one pomóc. I pod warunkiem, mój kontakt z HWZ Admin i po jednym dniu dostałam telefon od Starhub . Przez następnych kilka dni, wsparcie techniczne facet w kontakcie ze mną. Najnowszy , on dostał zgodę na T- Loan Me modem tak, że można odfiltrować , czy problem jest spowodowany wadliwym modemu. Wizytę usługa została ustalona na ten piątek po południu , gdzie ich technika przyjdzie zainstalować modem i zrobić badania. Aż do tej chwili nie mogę nie chwalą Starhub za doskonałą obsługę , niezależnie od tego, czy mój problem w końcu zostanie rozwiązany . Chciałbym również podziękować HWZ Admin jak HWZ za dostarczenie tej platformy !!