Pomóc w identyfikacji problemu -
thompson.norm - 14 Dec 2016
Witam , właśnie przeniósł się z Yishun do obszaru Sembawang Canberra , i zauważyłem , że prędkość internetu jest cholernie wolno, działa na speedtest i mam z tym prądem . Nigdy nie mam takiego problemu wcześniej w Yishun powinienem skargę Singtel ? Btw używam 2Mbps mobilnych usług szerokopasmowych
RE: Pomóc w identyfikacji problemu -
elnik73.2 - 14 Dec 2016
Może być twój obszar mobilny jest zawodny ? Wypróbuj różne obszary swojej House Zobacz dostał żadnej poprawy , czy nie?
RE: Pomóc w identyfikacji problemu -
aroy.gil - 14 Dec 2016
Spróbować w innym czasie w ciągu dnia
RE: Pomóc w identyfikacji problemu -
pulikantishreyareddy - 14 Dec 2016
Próbowałem przy stole jadalnym w kuchni , langsung nie może się połączyć . Zdałem sobie sprawę, że prędkość jest trochę poprawiła po północy , znów powstaje pytanie mogę skargi do Singtel , ponieważ wydaje się, że płacę za niedopuszczalny wolnym połączeniu.
RE: Pomóc w identyfikacji problemu -
nitinpaisa1 - 14 Dec 2016
Hoo8899 napisał: Witam , właśnie przeniósł się z Yishun do obszaru Sembawang Canberra , i zauważyłem , że prędkość internetu jest cholernie wolno, działa na speedtest i mam z tym prądem . Nigdy nie mam takiego problemu wcześniej w Yishun powinienem skargę Singtel ? Btw używam 2Mbps mobilnych usług szerokopasmowych Przeciążony stacja bazowa , co można zrobić tylko informacje zwrotne i poprosić o uchylenie i poprosić o zainstalowanie większej ilości stacji bazowej.
RE: Pomóc w identyfikacji problemu -
moresteveo - 14 Dec 2016
Wow, to jest smutne . SingTel Komórka spadła do 1,5 Ocena gwiazda na Speedtest.net .... a prędkość wokół Jurong Wschodzie jest wciąż dość straszne , zwłaszcza w godzinach szczytu.