cs-joke.pl forum
Pomóc w identyfikacji problemu - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Pomóc w identyfikacji problemu (/thread-12921.html)



Pomóc w identyfikacji problemu - thompson.norm - 14 Dec 2016

Witam , właśnie przeniósł się z Yishun do obszaru Sembawang Canberra , i zauważyłem , że prędkość internetu jest cholernie wolno, działa na speedtest i mam z tym prądem .       Nigdy nie mam takiego problemu wcześniej w Yishun powinienem skargę Singtel ? Btw używam 2Mbps mobilnych usług szerokopasmowych


RE: Pomóc w identyfikacji problemu - elnik73.2 - 14 Dec 2016

Może być twój obszar mobilny jest zawodny ? Wypróbuj różne obszary swojej House Zobacz dostał żadnej poprawy , czy nie?


RE: Pomóc w identyfikacji problemu - aroy.gil - 14 Dec 2016

Spróbować w innym czasie w ciągu dnia


RE: Pomóc w identyfikacji problemu - pulikantishreyareddy - 14 Dec 2016

Próbowałem przy stole jadalnym w kuchni , langsung nie może się połączyć . Zdałem sobie sprawę, że prędkość jest trochę poprawiła po północy , znów powstaje pytanie mogę skargi do Singtel , ponieważ wydaje się, że płacę za niedopuszczalny wolnym połączeniu.


RE: Pomóc w identyfikacji problemu - nitinpaisa1 - 14 Dec 2016

Hoo8899 napisał: Witam , właśnie przeniósł się z Yishun do obszaru Sembawang Canberra , i zauważyłem , że prędkość internetu jest cholernie wolno, działa na speedtest i mam z tym prądem . Nigdy nie mam takiego problemu wcześniej w Yishun powinienem skargę Singtel ? Btw używam 2Mbps mobilnych usług szerokopasmowych Przeciążony stacja bazowa , co można zrobić tylko informacje zwrotne i poprosić o uchylenie i poprosić o zainstalowanie większej ilości stacji bazowej.


RE: Pomóc w identyfikacji problemu - moresteveo - 14 Dec 2016

Wow, to jest smutne . SingTel Komórka spadła do 1,5 Ocena gwiazda na Speedtest.net .... a prędkość wokół Jurong Wschodzie jest wciąż dość straszne , zwłaszcza w godzinach szczytu.