Kto pamięta raytracing ? -
adytzabutterfly - 18 Dec 2016
Cała grafika technologia przyszłości Dyskusja ma mnie wspominać .
RE: Kto pamięta raytracing ? -
hninhninoo321 - 18 Dec 2016
Dawno Intel nigdy nie wspominają already..why
RE: Kto pamięta raytracing ? -
neospeed83 - 18 Dec 2016
Tak wiem raytracing a także Simi PBR Global Illumination , Ambient Occlusion , Subsurface Rozpraszanie Metropolis Światło Transport, Monte Carlo
RE: Kto pamięta raytracing ? -
thompson.norm - 18 Dec 2016
haylui napisał: Dawno Intel nigdy nie wspominają already..why Jako zastąpienia obecnych grafiki rastrowej ... Ponieważ jest to technologia graficzna przyszłości Dlatego pozostaje on w przyszłości
RE: Kto pamięta raytracing ? -
sweetmsava - 18 Dec 2016
wwenze napisał: Jako zastąpienia obecnych grafiki rastrowej ... Ponieważ jest to technologia graficzna przyszłości Dlatego pozostaje on w przyszłości Zbyt intensywne obliczeniowo już , bo w zasadzie to wykorzystuje promienie świetlne emitowane przez aparat odbić na obiektach , czy to uderza lekki obiekt, a każda klatka prawdopodobnie trzeba przeliczyć Dla prostych scen zapewne można w czasie rzeczywistym , ale nie ma twardych scen Wysyłane z AKB48 teatru przy użyciu GAGT
RE: Kto pamięta raytracing ? -
adrienvigneron - 18 Dec 2016
Cinebench jest raytracing
RE: Kto pamięta raytracing ? -
ars.repetita - 18 Dec 2016
Tak pamiętam to wszystko ( był przez dwa uni modułami grafika) ; raytracing jest już od dłuższego czasu , ale rzadko stosowana, chyba że naprawdę musisz zbliżona do prawdziwego realizmu , a także dostał całą tę moc obliczeniową na własny koszt .
RE: Kto pamięta raytracing ? -
retnoptr986 - 18 Dec 2016
Krab . napisał: Cinebench jest raytracing Ya jest Ray tracing i widzimy to zajmuje sporo czasu, aby zakończyć sprawę , jak to, co powiedział poniżej jest obliczeniowo darkarn napisał: Tak pamiętam to wszystko ( był przez dwa uni modułami grafika) ; raytracing jest już od dłuższego czasu , ale rzadko stosowana, chyba że naprawdę musisz zbliżona do prawdziwego realizmu , a także dostał całą tę moc obliczeniową na własny koszt . Yup jest zbyt intensywne obliczeniowo teraz do gier w czasie rzeczywistym. Biorę Blender cykle silnika jako przykład (choć nie tak dobre , ponieważ cykle słabością jest prędkość) . To trwa około jednej sekundy albo tak na to, aby uczynić 10 próbek o umiarkowanie złożonej sceny ( np mój dom) . Więc tak , gdy jest on używany intensywnie w Archviz , efekty specjalne oraz CGI w filmach , w grach nie są jeszcze Wysyłane z AKB48 teatru przy użyciu GAGT