cs-joke.pl forum
Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! (/thread-15074.html)

Pages: 1 2


Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - angieobryan - 20 Dec 2016

Wydaje się, że pewne zaniepokojenie stabilności tego routera. Czy istnieją jakieś obecnych użytkowników tego routera , którzy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami, zarówno dobre i złe ?   Przeczytaj kilka postów na forum na oficjalnym forum TP-Link i wydaje się jakby tam jest problem z prędkością spada do 0mbps po ruszania szybko. Wszelkie obecni użytkownicy doświadczają tego problemu lub innych problemów prosimy o podzielenie się dzięki!


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - vupynulaw - 20 Dec 2016

Tiagong Nowy firmware niebawem które powinny rozwiązać ten problem .


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - atlanta.boi.92 - 20 Dec 2016

dmstar napisał: Tiagong Nowy firmware niebawem które powinny rozwiązać ten problem . u HV wewnątrz informacyjnym ah ? U doświadczyli tego problemu ? Właśnie kupiłem jeden na weekend , aby spróbować . do tej pory nie ma problemów


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - angieobryan - 20 Dec 2016

Wystarczy zdobyć ten ostatni tydzień . Wydaje się, że to całkiem prawda , że problem nie zdarzyło mi się kilka razy, mimo że sygnał wifi był silny , ja doświadczyłem drastyczne spadki internetowych surfowania i nie załadować . Po być może 30 sekund , prędkość wróciło do normy . Nie powinno się wydarzyć , ponieważ byłem uaktualniania ze starszego modelu TP- LINK , która obsługuje tylko 802.11n , i wszystko działało świetnie dopóki mam to Archer 7 .


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - lizkollat - 20 Dec 2016

luna_sea83 napisał: Wystarczy zdobyć ten ostatni tydzień . Wydaje się, że to całkiem prawda , że problem nie zdarzyło mi się kilka razy, mimo że sygnał wifi był silny , ja doświadczyłem drastyczne spadki internetowych surfowania i nie załadować . Po być może 30 sekund , prędkość wróciło do normy . Nie powinno się wydarzyć , ponieważ byłem uaktualniania ze starszego modelu TP- LINK , która obsługuje tylko 802.11n , i wszystko działało świetnie dopóki mam to Archer 7 . więc przeżyć stron internetowych , które miały 30s załadować wykończenie ? nie u doświadczyć drastyczne spadki prędkości pobierania ? jak często tak się dzieje? Proszę rozwinąć okoliczności (na przykład , jak długo był router , intensywność obciążenia sieci , które ISP itp) chciałbym spróbować i replikować wyniki jak dotychczas kopalni pracuje ok . Uwaga ive przeczytać niektóre fora stwierdzające problem wynika z NAT funkcji , u można spróbować ją wyłączyć i sprawdzić, czy to pomaga.


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - zulzainami - 20 Dec 2016

luna_sea83 napisał: Wystarczy zdobyć ten ostatni tydzień . Wydaje się, że to całkiem prawda , że problem nie zdarzyło mi się kilka razy, mimo że sygnał wifi był silny , ja doświadczyłem drastyczne spadki internetowych surfowania i nie załadować . Po być może 30 sekund , prędkość wróciło do normy . Nie powinno się wydarzyć , ponieważ byłem uaktualniania ze starszego modelu TP- LINK , która obsługuje tylko 802.11n , i wszystko działało świetnie dopóki mam to Archer 7 . Spróbuj tej metody : źródło: TP -Link Archer C7 ( AC1750 ) Bezprzewodowy router Przegląd | Bez sarkazmu Aby przezwyciężyć pobieranie utknięcie nie należy wyłączyć sprzętową NAT , a ten facet zapewnia wysoką WAN tłumaczenie LAN. Lepszym rozwiązaniem jest umożliwienie kontroli przepustowości i ustawić ją na granicy operatora prędkości. To rozwiązało problem dla mnie , nie tracąc sprzętowy NAT , jak mój ISP prędkość pobierania jest 120Mbit :-)


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - gms1067 - 20 Dec 2016

dmstar napisał: Spróbuj tej metody : źródło: TP -Link Archer C7 ( AC1750 ) Bezprzewodowy router Przegląd | Bez sarkazmu Aby przezwyciężyć pobieranie utknięcie nie należy wyłączyć sprzętową NAT , a ten facet zapewnia wysoką WAN tłumaczenie LAN. Lepszym rozwiązaniem jest umożliwienie kontroli przepustowości i ustawić ją na granicy operatora prędkości. To rozwiązało problem dla mnie , nie tracąc sprzętowy NAT , jak mój ISP prędkość pobierania jest 120Mbit :-) ohhh ale sg ISP nie wydaje się w celu ograniczenia szerokości pasma . Widzę prędkości powyżej 200Mbps 200Mbps dla mojego planu . więc jest rozwiązaniem wystarczy dodać czapkę na rzecz rozwiązania problemu lub nasadka musi być blisko do przepustowości ISP ? np mam ustawić fałszywy korek jak 999mbps ?


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - arcticwolf248 - 20 Dec 2016

oh btw dla wiedzy ogólnej , w trakcie instalacji i napotkał problem , gdzie żaden z moich urządzenia mogą łączyć się ze względu na nieprawidłowe hasło. I zawężony problemu w zabezpieczeniu auto . u musi go ustawić ręcznie WPA2 lub WPA cokolwiek u preferują


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - hardsystem29650 - 20 Dec 2016

killerslayer92 napisał: więc przeżyć stron internetowych , które miały 30s załadować wykończenie ? nie u doświadczyć drastyczne spadki prędkości pobierania ? jak często tak się dzieje? Proszę rozwinąć okoliczności (na przykład , jak długo był router , intensywność obciążenia sieci , które ISP itp) chciałbym spróbować i replikować wyniki jak dotychczas kopalni pracuje ok . Uwaga ive przeczytać niektóre fora stwierdzające problem wynika z NAT funkcji , u można spróbować ją wyłączyć i sprawdzić, czy to pomaga. Yup zrobiłem wystąpić drastyczne spadki prędkości, który trwa około 30 sekund lub więcej , aby odzyskać . Siła sygnału Wi - Fi był jeszcze pełny! Mogłem tego doświadczyć więcej niż 3 razy w trakcie użytkowania godzinnym. Router jest zawsze włączony , ponieważ mam to ostatnia pt , zwykle kilka urządzeń takich jak laptopy i iPadów zostanie podłączony , ale nie korzystanie z sieci przez cały czas ... Korzystanie M1 100Mbps światłowodowych . Gdyby wyłączyć sprzęt NAT i zobaczyć, jak to idzie przez kilka następnych dni.


RE: Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 ! - feraltex - 20 Dec 2016

dmstar napisał: Spróbuj tej metody : źródło: TP -Link Archer C7 ( AC1750 ) Bezprzewodowy router Przegląd | Bez sarkazmu Aby przezwyciężyć pobieranie utknięcie nie należy wyłączyć sprzętową NAT , a ten facet zapewnia wysoką WAN tłumaczenie LAN. Lepszym rozwiązaniem jest umożliwienie kontroli przepustowości i ustawić ją na granicy operatora prędkości. To rozwiązało problem dla mnie , nie tracąc sprzętowy NAT , jak mój ISP prędkość pobierania jest 120Mbit :-) Dzięki za sugestię , spróbuje też i zobaczyć jak to działa .