Utrzymujące się problemem -
pedrocastle13 - 20 Dec 2016
Stało się to bez powodu od wczoraj. Nie mogę połączyć się z internetem , chyba zrobić przywracania systemu , nawet po tym, jak wyłączyć komputer i włącz go ponownie , mam jeszcze zrobić przywracania systemu , aby połączyć. Będzie to po prostu pokazać się żółty trójkąt z wykrzyknikiem . Nie mogę dowiedzieć się, co jest problemem , wszelkie rozwiązania? Nie jestem pewien , czy jest to prawidłowy sposób , aby umieścić go . Bezpośrednie połączenie przewodowe z pulpitu do D- Link router 802.11g , router do modemu Motorola.
RE: Utrzymujące się problemem -
mburdett3 - 20 Dec 2016
TS , Twój wpis brakuje informacji : 1. jaki jest Twój pulpit / laptop podłączony do routera / bramy ( przewodowej lub bezprzewodowej ) 2. Marka / model routera / bramy
RE: Utrzymujące się problemem -
firepixiespirit - 20 Dec 2016
jtjt00 napisał: TS , Twój wpis brakuje informacji : 1. jaki jest Twój pulpit / laptop podłączony do routera / bramy ( przewodowej lub bezprzewodowej ) 2. Marka / model routera / bramy mój zły , zaktualizowane 1-ga postu .
RE: Utrzymujące się problemem -
mikegrudowski - 20 Dec 2016
Masz urządzenie mobilne , które można podłączyć do routera Dlink ? Jeśli tak, to problem jest po stronie komputera PC.
RE: Utrzymujące się problemem -
iheartglee - 20 Dec 2016
Wciąż za pomocą telefonu slajdów , ale mogę spokojnie założyć, że jest po stronie komputera PC .
RE: Utrzymujące się problemem -
kkd2k5 - 20 Dec 2016
TS , spróbuj użyć innego kabla LAN ?
RE: Utrzymujące się problemem -
christilton88 - 20 Dec 2016
Aktualizacja sterownika.