cs-joke.pl forum
Rozczarowany z obsługi MR . - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Rozczarowany z obsługi MR . (/thread-1520.html)



Rozczarowany z obsługi MR . - buford39 - 30 Nov 2016

Cześć,   Chciałbym zwrotnej na temat usługi , a także zainteresowanie kogoś, aby zadzwonić do mnie związane z moim zapytaniu.   Wyszedłem 2 wiadomości czatu online i do tej pory nikt nie skontaktował się ze mną związane z moim zapytaniu.   Po pierwsze coraz twardy czas dla mojego ponownego zamówienia , a teraz coraz ciężko do kwerendy na mój stan konta .   Router dostarczany do mojego mieszkania , a instalacja nie zrobił . Billing wciąż za mnie opłaty instalacyjnej.   Konfiguracja routera siebie , testując prędkość i nawet nie dostać 150Mbps .   Czy mogę przystąpić do sprawy uregulować to?   Ubolewając odnawiające mój kontrakt już teraz.


RE: Rozczarowany z obsługi MR . - elliotthighland - 30 Nov 2016

Opłata instalacyjna odnosi się do opłaty uiszczanej jądra podłączyć i skonfigurować OpenNet backend wierzę .. Nie fizyczną instalację routera jaką prędkością zrobił u dostać w badania? .. i przewodowe lub bezprzewodowe .


RE: Rozczarowany z obsługi MR . - sunilarts.sudhir84 - 30 Nov 2016

kaze23 napisał: Cześć, Chciałbym zwrotnej na temat usługi , a także zainteresowanie kogoś, aby zadzwonić do mnie związane z moim zapytaniu. Wyszedłem 2 wiadomości czatu online i do tej pory nikt nie skontaktował się ze mną związane z moim zapytaniu. Po pierwsze coraz twardy czas dla mojego ponownego zamówienia , a teraz coraz ciężko do kwerendy na mój stan konta . Router dostarczany do mojego mieszkania , a instalacja nie zrobił . Billing wciąż za mnie opłaty instalacyjnej. Konfiguracja routera siebie , testując prędkość i nawet nie dostać 150Mbps . Czy mogę przystąpić do sprawy uregulować to? Ubolewając odnawiające mój kontrakt już teraz. Przechodząc do sprawy nie pomoże za wiele , chyba że chcesz wypowiedzieć umowę . Kilku użytkowników MR stoją niskiej prędkości. Prawdopodobna przyczyna to nadsubskrypcji czasie to pokaże czas . Daj im trochę czasu , aby uporządkować i rozwiązać problem przepustowości


RE: Rozczarowany z obsługi MR . - bhowmikpritam007 - 30 Nov 2016

etherealism napisał: Opłata instalacyjna odnosi się do opłaty uiszczanej jądra podłączyć i skonfigurować OpenNet backend wierzę .. Nie fizyczną instalację routera jaką prędkością zrobił u dostać w badania? .. i przewodowe lub bezprzewodowe . Ja jestem już klientem na 100Mbps oraz recontract do 150Mbps i do teraz przyspieszyć jeszcze na 100 Mbps . Jeśli chodzi o instalację , to podane w umowie o routerze , a nie do konfiguracji zaplecza. Mam recontract 2 rachunki i oba stoi ten sam problem . Wygląda na to, że jest normą dla tak się stało pana teraz .


RE: Rozczarowany z obsługi MR . - njerudeee - 30 Nov 2016

Nie sądzę, nie ma żadnych opłat za instalację routera. A poza tym u można to zrobić samemu . Myślę, że zapowiadane cię niesłusznie do instalacji tp , które widziałem sporo innych Kena . U powinien po prostu upuścić e-mail do rozliczeń bezpośrednio na szybszą reakcję . Jeśli chodzi o aktualizację jej szczęście w nieszczęściu , ponieważ 150Mbps jest pod wieloma problemami teraz .


RE: Rozczarowany z obsługi MR . - fstockert - 30 Nov 2016

Cześć, można proszeni o kontakt z identyfikatorem klienta i będę się z działem rozliczeń uporządkować tę kwestię na zewnątrz.


RE: Rozczarowany z obsługi MR . - amanparashar - 30 Nov 2016

Cześć, Dzięki, obecnie sortowaniu z nimi.