Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
gms1067 - 21 Dec 2016
Cześć chłopaki, ostatnie tygodnie i zostały przeżywa częste rozłączenia i potrzebuje pomocy i porady ekspertów z innymi o tym, co mogłoby być możliwe przyczyny .. jestem na singnet włókna 200Mbps, przy użyciu standardowego ONT i modem danych. co przeżyłem jest następująca. Zazwyczaj chciałbym włączyć ont i modemu i czekać, aż będzie gotowy przed włączeniem komputera. jest to ta sama niedawno jednak moment przeszedłem na moim komputerze, krótko po Ethernet 1 Pokazane na wystawie modem jest podłączony, chwilę później modem rozłączy się i próbuje ponownie. obserwuje się z modemu, który podczas "odłączenia", lampka zasilania miga (w przeciwieństwie do zwykłego stałego światła), światło szerokopasmowego jest również miga, a kontrolka miga również usługi. Próbowałem zrobić skanowanie przy użyciu prostych oprogramowanie dla ewentualnych malware itp, które mogłyby być związane z tym, ale nic nie zostało wykryte. Problem ten początkowo zaczęła z komputerem tylko dzisiaj, że doszło do innych urządzeń bezprzewodowych, używane do połączenia z modemem, jak również (KM). uruchamiając go odłącza tylko raz lub dwa razy, a następnie wszystko jest dobrze jednak od wczoraj, że zdarzenia są odrobinę zbyt często i zaczyna wpływać na normalne użytkowanie, dlatego im nadzieję, że ktoś może udzielać porad na temat tego, co mogło pójść źle.
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
nmilano - 21 Dec 2016
wizardmao napisał: ... obserwuje się z modemu , który podczas " odłączenia " , lampka zasilania miga (w przeciwieństwie do zwykłego stałego światła) , światło szerokopasmowego jest również miga, a kontrolka miga również usługi . ... Jeśli lampka zasilania świeci na routerze miga , może jakiś problem z zasilacza routera. Prace mają być wykonane przez router wymaga zasilania , więc myślę, że gdy komputer i urządzenia podłączyć router zrezygnował wtedy może nie wystarczająco dużo mocy dostarczanej do niego i być może uszkodzony zasilacz. A może sam router jest problem . Zadzwoń 1688 i powiedz im problemu. Ale nie mów im problemem jest zasilacz . Mogę się mylić. Niezależnie od problemu , będą wymieniać ich wyposażenie darmo.
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
bassrocker4 - 21 Dec 2016
Jesteś również rację nazywając ją modemu , ponieważ wszystkie "zintegrowane bezprzewodowe Router " dostarczane przez nich modem router cum . Ale część modemu ADSL tylko to port telefoniczny modemu nie jest potrzebny do obsługi włókien. ONT podłącza się do portu WAN routera. Na włókno , jest wyraźniejsze w odniesieniu do ONT i routera . nie będzie w błędzie , który jest który .
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
ruby.watts432 - 21 Dec 2016
I okazało się to, co jest "Usługa" lekki. Jest to najniższy LED gdy router stoi pionowo . To na routerze PACE w miejsce "Internet" światła na innych routerach ST . Nie dziwi to będzie migać od zasilania routera dioda migać więc router nie jest w stanie połączyć się z Internetem. W " Broadband " światło należy również migać od migająca dioda LED oznacza również, że router nie będzie w stanie połączyć się z usługą włókien. Jeśli ONT światła są normalne następnie można wyizolować problem z routerem . Zdjęcie z Internetu : Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
bb410912 - 21 Dec 2016
Witam, jak w tym poście , problem nadal występuje , więc im problemy ze pisząc to . odpowiedzieć na powyższe, 1. Tak powinno być ONT oraz router / modem . Najwyraźniej jest to jakiś rodzaj modemu / routera w jednym ? przepraszam za mój błąd.. 2. Tak światła określone są na routerze . obraz z internetu jest dokładnie tego samego routera używam . 3. Tylko jeden komputer podłączony poprzez port Ethernet przewodowy 1 , port Gigabit Ethernet za pomocą kabla 53 kotów . Reszta urządzeń są różne telefony komórkowe z rodziny . 4. Z tego co obserwuje się od świateł ONT , gdy problem występuje na routerze , nie ma nieprawidłowości na światłach na ONT . co oznacza, że światła na ONT wykazały takie same jak to będzie , gdy wszystko działa normalnie. 5. wszystkie migające lampki na routerze , gdy problem występuje migają na zielono. ma czerwone światło było dotychczas obserwowane .
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
ghita.bernichi - 21 Dec 2016
poszedłem na internecie, aby pobrać obraz ONT. Spojler! w sumie 5 świateł od lewej do prawej. Kopalnia ma 3 pierwsze światła na od lewej do prawej. 4. i 5. światło nigdy nie były kiedykolwiek zauważony być oświetlane. jak dla routera, podczas zwykłego użytkowania, są tylko cztery lampki. lampka zasilania, ethernet 1 światło, światło, a światło szerokopasmowych usług. jeśli nie ma problemu: lampka zasilania świeci na zielono i nie miga. Ethernet 1 lampka miga na zielono, a od czasu do czasu, gdy nie ma ruchu danych. szerokopasmowe światło jest zielono i nie miga. lampka pracy miga na zielono, a od czasu do czasu, gdy nie ma ruchu danych. gdy problem występuje: lampka zasilania miga na zielono i szerokopasmowego natomiast ethernet i lekkie usługi zostaną usunięte na początku. następnie powoli po minutach wracają do normy. są te znaki, że router może być zepsute? becos przecież w moich 10+ lat SingTel / singnet klienta, nie mam żadnego doświadczenia z przeszłości w danym psucie sprzętowej zanim je wymienić. Często jego, po tym jak recontract z nowym planem Internetu, a potem po prostu przełączyć wszystko do najnowszej danego sprzętu.
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
vupynulaw - 21 Dec 2016
Dioda LED zasilania nie powinna migać w trakcie normalnego użytkowania . W zależności od routera Marka / model , nie mam przed użyciem tempie , kopalnia tylko migać po włączeniu zasilania i po tym pozostanie stała. Światło szerokopasmowego również nie powinna migać bo albo usługa dostępna włókna (zielona) lub niedostępne (czerwony) jest . Migotanie środkami próbuje połączyć się z usługą włókien. Twoje światła ONT są normalne więc problemem jest po ONT . Powinno być problemem router lub problemem zasilacz routera . Zadzwoń 1688 i je zmienić. Jedyny raz miałem problem ze sprzętem ST było bardzo dawno temu z modemem Dlink . Tym razem nie dostarczyły jeszcze router. Inne niż to żaden problem. Dlatego mam 2 x 2 x 2Wire2701 Aztech DSL1015EW (S) wszystkie wyemitowane przez nich. Teraz używam Aztech DSL7002GRV (S) i ja też bot kolejny kawałek na części zapasowej / nadmiarowości .
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
bhowmikpritam007 - 21 Dec 2016
Tak, w przeszłości moc i szerokopasmowego doprowadziła w zasadzie nie miga w ogóle. to po prostu pozostaje zapaloną zielone światło . jedyne chwile, kiedy miga kiedy jest włączane tylko na router , po czym wszystko jest dobre. nazywając 1688 będą zmiany i zastąpić nową dla mnie? czy jest to tylko wtedy, gdy okres objęty gwarancją ? Chyba spróbuję zadzwonić później , nie wiem, czy działają one na nas. oprócz problemów z routerem , czy to znaczy, że również powinny wyeliminować możliwość zabezpieczenia mojego komputera wykradzenie przez złośliwych / trojany itp ?
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
tjrehak - 21 Dec 2016
wizardmao napisał: Tak, w przeszłości moc i szerokopasmowego doprowadziła w zasadzie nie miga w ogóle. to po prostu pozostaje zapaloną zielone światło . jedyne chwile, kiedy miga kiedy jest włączane tylko na router , po czym wszystko jest dobre. nazywając 1688 będą zmiany i zastąpić nową dla mnie? czy jest to tylko wtedy, gdy okres objęty gwarancją ? Chyba spróbuję zadzwonić później , nie wiem, czy działają one na nas. oprócz problemów z routerem , czy to znaczy, że również powinny wyeliminować możliwość zabezpieczenia mojego komputera wykradzenie przez złośliwych / trojany itp ? nic wspólnego z komputerem . Router zrobi własny test diagnostyczny , kiedy uruchamia się . miganiem diod LED w kolorze czerwonym oznacza awarii sprzętu. Zasilanie miga na zielono może odnosić się do systemu zajęty lub jakiejś awarii oprogramowania . Router jest tylko w ramach gwarancji w ramach 2 lat swojego kontraktu. tech support działa codziennie od 9 do 12am myślę ..
RE: Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem -
spikeball17 - 21 Dec 2016
wizardmao napisał: ... nazywając 1688 będą zmiany i zastąpić nową dla mnie? czy jest to tylko wtedy, gdy okres objęty gwarancją ? Chyba spróbuję zadzwonić później , nie wiem, czy działają one na nas. ... Tak , będą one zmienić i zastąpić . Tak długo, jak masz swój serwis internetowy , ich sprzęt wystawiony jest na gwarancji. Jeśli uszkodzony , będą one zmienić i zastąpić . Ich polityka jest ich usługa jest świadczona, a ich klienci muszą mieć możliwość korzystania z ich usług. 1688 wykonywać pracę w sobotę Wiem, że było aż do północy , ale teraz ich strona Kontakt pokazując Internet / Szerokopasmowy wsparcie techniczne 24 godziny codziennie.
http://info.singtel.com/faq-contact-us ,