cs-joke.pl forum
Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia (/thread-16440.html)

Pages: 1 2


Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - matthew.p.marotta - 22 Dec 2016

Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - pbergeron21 - 22 Dec 2016

Twój znajomy potwierdzić CSB .


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - aldebaranspica06 - 22 Dec 2016

liangtam napisał: Twój znajomy potwierdzić CSB . Lol. Co znajduje się w CSB . Zresztą on nie jest typem, który będzie bull ****, myślę. ViewQwest ludzie powiedzieli mi, że jeśli mój przyjaciel może uzyskać 90ms opóźnienia , to nie ma powodu, dlaczego nie mogą dostać. Można mieć nadzieję !


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - blogonlinez03 - 22 Dec 2016

IamSooty napisał: Lol. Co znajduje się w CSB . Zresztą on nie jest typem, który będzie bull ****, myślę. ViewQwest ludzie powiedzieli mi, że jeśli mój przyjaciel może uzyskać 90ms opóźnienia , to nie ma powodu, dlaczego nie mogą dostać. Można mieć nadzieję ! 90ms jest bull **** la . mój najlepszy był 166ms .


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - shlomitan - 22 Dec 2016

Nie sądzę 90ms opóźnienie jest możliwe z Singapuru do L. A. (lub innych miast w amerykańskim zachodnim wybrzeżu ). Uważam, że to co najmniej 150ms całej trans - Pacific podmorskiego kabla . Z mojego zrozumienia , chociaż 90ms może być teoretycznie możliwa od SG do LA , przemienniki / wzmacniacze muszą być umieszczone między co kilka setek kilometrów podmorskiego światłowodu. Powoduje to, że rzeczywisty czas oczekiwania jest znacznie większa niż oczekiwano. Z drugiej strony, 90ms od SG, Tokio, Japonia jest możliwe. IamSooty , ja nie sugeruję , że twój przyjaciel przesadza . może się okazać, że serwer jest ona w Japonii , chociaż narzędzie geolokalizacji pokazuje, że w Stanach Zjednoczonych . Na przykład, kiedy przeprowadzono kwerendę geolokalizacji na jednym z centrów danych Singtel w USA wykazały, że narzędzie to było w Singapurze , gdy faktycznie fizycznie zlokalizowane w Kalifornii.


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - sreejithanagha - 22 Dec 2016

goosemoose napisał: może się okazać, że serwer jest ona w Japonii , chociaż narzędzie geolokalizacji pokazuje, że w Stanach Zjednoczonych . Hi Goosemoose , dziękuję za podzielenie się swoimi przemyśleniami . Ale załóżmy , że mój przyjaciel nie przesadza , że rzeczywiście jest coraz 90ms w Diablo 3. Ale gramy na tym samym serwerze , a także w samej grze. Z pewnością nie ma sensu myśleć, że jesteśmy podłączone do różnych serwerów , czy jesteśmy w tej samej grze. Plus , jestem pewien, że serwery D3 gram na ( "The Americas ") są w USA. Mają serwer europejskiej i azjatyckiej serwer , ale morze, NZ i Aus ludzi wszystkich przejść na serwerze amerykańskim. Czy może być żadnych innych wyjaśnień , jeżeli jego prawdziwej, doskonałej opóźnienia ?


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - cloaked82 - 22 Dec 2016

IamSooty napisał: Hi Goosemoose , dziękuję za podzielenie się swoimi przemyśleniami . Ale załóżmy , że mój przyjaciel nie przesadza , że rzeczywiście jest coraz 90ms w Diablo 3. Ale gramy na tym samym serwerze , a także w samej grze. Z pewnością nie ma sensu myśleć, że jesteśmy podłączone do różnych serwerów , czy jesteśmy w tej samej grze. Plus , jestem pewien, że serwery D3 gram na ( "The Americas ") są w USA. Mają serwer europejskiej i azjatyckiej serwer , ale morze, NZ i Aus ludzi wszystkich przejść na serwerze amerykańskim. Czy może być żadnych innych wyjaśnień , jeżeli jego prawdziwej, doskonałej opóźnienia ? Wystarczy, aby poinformować, że własna wewnętrzna SpeedTest My Fiber Singtel do USA daje 180ms . Nigdy osobiście słyszał sub 150ms opóźnienia do USA z SG.


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - erland.lundby - 22 Dec 2016

Jeśli Twój znajomy dostał 90ms , jest on chyba gra na serwerze Azji , który znajduje się w Australii. 40 + ms opóźnienia do Perth nie jest niespotykane.


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - ste1505 - 22 Dec 2016

Sprawdziłem z graczami z USA / Kanada i są one coraz średnio 200ms z najniższym z 150ms na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Jeśli użytkownik Singapur jest coraz mniejsze opóźnienie niż gracz z USA to coś jest zdecydowanie nie tak ...


RE: Gaming, Latency i włóknistych - Moje dotychczasowe doświadczenia - cayleena - 22 Dec 2016

Binaries napisał: Podobnie jak niektóre forumers odpowiada wam, pod 100ms do stanów jest bardzo niespotykane, geograficznie jest to niemożliwe z Singapuru. Nie wrócę do tego stopnia, mówiąc, że kłamie, ale to prawdopodobnie patrząc na niektórych błędnych danych. Serwer Asia znajduje się w Korei prostu FYI . Nie ma czegoś takiego jak serwer aussie . hmm nie pamiętam , kto mi powiedział jej w Australii ( = powinny googled . yup jesteś poprawne.