cs-joke.pl forum
Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV (/thread-17429.html)



Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - leylacafferata - 25 Dec 2016

Mam Samsung Smart TV UA40F5500 posiadający wersję oprogramowania T - MST12UABC - 2132,2 .   Region telewizora jest już ustawiony do USA , ale gdy klikam na Netflix , czarny ekran przychodzi i mój telewizor przechodzi do HDMI1 . Jestem w stanie oglądać inne kanały wideo, takich jak Crackle itp   Używam MyRepublic 1 Gbps connetion .   Każda pomoc ze będą bardzo mile widziane .


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - massive.johnson - 25 Dec 2016

Netflix jest zablokowana na wielu telewizorach Samsung teraz . Można przejść spojrzeć na problem w Internecie.


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - lermavanessa - 25 Dec 2016

Próbowaliśmy patrząc dużo i próbowała te sugestie ... ale bez powodzenia jednak .


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - chillimaster007 - 25 Dec 2016

Ten problem występuje z najnowszą wersją aplikacji Netflix wydany przez US / UK Samsung TV. Poprawka tymczasowa jest downgrade do wersji aplikacji Netflix , dopóki nie zwalnia zaktualizowaną wersję (mam nadzieję ) dni roboczych . Można spróbować następuje do downgrade'u aplikację Netflix . 1. Wyłącz opcję automatycznego aktualizowania w ustawieniach Samsung Apps . 2. Zmień region nie Netflix kraju. Na przykład , Singapore . Będzie to w zasadzie odinstalować aplikację Netflix . 3. Zmień region Australii. Będzie to zainstalować wersję Australii Netflix , które miejmy nadzieję, nadal jest stara wersja robocza . 4. Na koniec zmień region USA.


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - nagsiscool - 25 Dec 2016

to się dzieje on Non Samsung?


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - lkramer504 - 25 Dec 2016

Heraclid napisał: Ten problem występuje z najnowszą wersją aplikacji Netflix wydany przez US / UK Samsung TV. Poprawka tymczasowa jest downgrade do wersji aplikacji Netflix , dopóki nie zwalnia zaktualizowaną wersję (mam nadzieję ) dni roboczych . Można spróbować następuje do downgrade'u aplikację Netflix . 1. Wyłącz opcję automatycznego aktualizowania w ustawieniach Samsung Apps . 2. Zmień region nie Netflix kraju. Na przykład , Singapore . Będzie to w zasadzie odinstalować aplikację Netflix . 3. Zmień region Australii. Będzie to zainstalować wersję Australii Netflix , które miejmy nadzieję, nadal jest stara wersja robocza . 4. Na koniec zmień region USA. Sorry chłopaki , gdzie mogę ustawić region ? Kopalnia jest UA55F7500BKXXS . Wewnątrz menu Ekran > Ustawienia Broadcasting > Kanał> Kraj ? Albo w Smart Hub ? Dzięki.


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - vupynulaw - 25 Dec 2016

@Heraclid ..... Rozwiązanie made my day . Jestem w stanie oglądać teraz Netflix . Mimo że UI Netflix jest nieco stary, ale zawartość jest taka sama i mogę z tym żyć. Wielkie dzięki.


RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - angelsdarklight - 25 Dec 2016

oric1 napisał: Sorry chłopaki , gdzie mogę ustawić region ? Kopalnia jest UA55F7500BKXXS . Wewnątrz menu Ekran > Ustawienia Broadcasting > Kanał> Kraj ? Albo w Smart Hub ? Dzięki. @ Oric1 - Wykonaj poniższe kroki, aby zmienić swój region : 1. Przejdź do Menu -> System -> Ustawienia -> Wprowadź kod PIN (domyślnie 0000) 2. Przejdź przez proces instalacji , aż dojdziesz do ekranu Regulaminu. 3. Hit tej sekwencji na pilocie : >> 289 << 4. Wybierz kraj , który chcesz 5. Zakończ konfigurację.