144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni -
bigbadwolf94 - 30 Nov 2016
Czytałem recenzje i technologia 144Hz o monitorowanie przez ostatnie kilka dni, ale wciąż nie może dojść do pełnego zrozumienia . Wiem, że istnieje wiele monitorów na rynku i bez G-Sync / Swobodny Sync lub 144Hz odświeżania ale jakie są plusy i minusy z G-Sync / Swobodny Sync lub 144hz lub jedno i drugie? Każdy, kto ma go i zbadać go w stanie powiedzieć coś więcej ?
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni -
cloaked82 - 30 Nov 2016
Gsync i Freesync są zarówno technologii zmiennej częstotliwości odświeżania . Mogą one waha się od pewnej częstotliwości odświeżania z 35Hz aż do 144hz . To pomaga wyeliminować ekrany rozrywania , gdy wyjście z karty graficznej jest szybsze i wyszedł z synchronizacją z monitorami odświeżania . Tradycyjny monitora 144hz , które w większości jest TN Panele , to działa dobrze , jeśli gry są między zakresem 120fps - 160fps . Nie będzie widać żadnych łzawienie . Ale jeśli to wykracza poza tego zakresu , to nadal oderwać . Zmienna częstotliwość odświeżania nadal wyrwać , ale szanse na to rozdarcie jest nieco trudne. Musisz iść znacznie poniżej 35fps , a sposobem wyżej monitorach odświeżania (zakładając jego gsync 144hz lub freesync panel ) Jest różnica w tym 2. Środki orzeźwiającym tempie, trzeba będzie GPU , który jest zdolny do pchania tego rodzaju klatek na sekundę w grach. Przy czym w odniesieniu do zmiennej częstotliwości odświeżania , nawet jeśli nie masz dobrego GPU wyjściu maksymalną fps / Hz wciąż pozostaje w synchronizacji przez większość czasu .
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni -
danielpsyc - 30 Nov 2016
w zasadzie wszystko, co ma dać " wyższej jakości obrazu" poprzez ograniczenie " motion blur ", " rozdarcia ekranu " i " duszki ", który daje " lepsze wrażenia w grach " . jak wspomniano powyżej, jest Hz odświeżania lub ile obrazy są powleczone na ekranie na sekundę. Niektórzy ludzie twierdzą, że ludzki facet może zarejestrować tylko 60 , a inni twierdzą, no zauważalne gier czuć się w 96 lub 120 Hz. Im wyższa odświeżania , tym mniejsze " smużenia / rozmycia Efekt " . Jest to najbardziej zauważalne przy odtwarzaniu wysokich prędkości jak gry wyścigowej / FPS. Jeśli grasz w Fallout 4 , nigdy nawet nie zauważyć . Normalnie ze standardową częstotliwością odświeżania 60 Hz , komputer może wystąpić łzawienie zwłaszcza gdy GPU wysyła klatek sposobem szybciej niż monitor może zaakceptować. G / Free Sync odwraca ten proces, pozwalając twoja karta graficzna obsługuje monitora odświeżania pasujące do wyjścia .
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni -
feraltex - 30 Nov 2016
Dzięki za wyjaśnienie wszystkich facetów . Innymi słowy, monitor z panelem 60Hz i G- Sync / Swobodny Sync będzie wystarczająco dobry dla gier FPS i RPG ? Będzie lepiej , aby uzyskać panel 144Hz z G-Sync / Swobodny Sync choć to tylko panel TN ?
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni -
bluechip20071 - 30 Nov 2016
* AdiBOY napisał: Dzięki za wyjaśnienie wszystkich facetów . Innymi słowy, monitor z panelem 60Hz i G- Sync / Swobodny Sync będzie wystarczająco dobry dla gier FPS i RPG ? Będzie lepiej , aby uzyskać panel 144Hz z G-Sync / Swobodny Sync choć to tylko panel TN ? To będzie zależeć od możliwości karty graficznej również . 60Hz może nie wystarczyć dla szybko pierwszych gier osoba fotografowania. Ale zadaj sobie pytanie czy jesteś konkurencyjnym graczem ?
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni -
neelimaat - 30 Nov 2016
zastrzeżenie , to równia pochyła kiedy zrobić pierwszy krok . jeśli zostały wykorzystane do 60Hz bez monitora G -Sync / FreeSync i mają niewiele skarg na to, co widzisz i doświadczenie , a następnie każda inna kombinacja będzie krokiem w doświadczeniu wizualnej dla Ciebie. to "w dół " stamtąd , bo nie będzie chciał cofnąć stamtąd , a twoje oczy będą tak przyzwyczajeni do nowego poziomu doświadczenia wizualnego.