Klinika Software -
sty94729 - 16 Feb 2017
Każdy ma ten sam problem Reader Adobe utrzymania nie odpowiada podczas otwierania pliku PDF , ponieważ zaktualizowany do wersji 11.0.08 ? Poprzednia wersja 11.0.07 jest w porządku.
RE: Klinika Software -
sduckham - 16 Feb 2017
działa ok na pracy mojego pc jest za FAM (XP , 7 ) ...
RE: Klinika Software -
sally.meyers - 16 Feb 2017
Problem jest z maszynami w pracy z Windows 7 Pro. Zaktualizuje jeśli to również wpływ na moje maszyny domu. hlots123 napisał: workg ok na pracy mojego pc jest za FAM (XP , 7 ) ...
RE: Klinika Software -
x.xtaz.x - 16 Feb 2017
yah , mój boku no prob 3 PC za pomocą win7 x64 pro ...
RE: Klinika Software -
hrdduke - 16 Feb 2017
https://forums.adobe.com/message/5326390#5326390 https://forums.adobe.com/message/4805273#4805273 sprawdzić, czy powyższe suggestns pomóc ...
RE: Klinika Software -
one.true.nicoya - 16 Feb 2017
Postara w pracy ponownie. 11.0.08 nie ma problemu na komputerach stacjonarnych sieci. hlots123 napisał:
https://forums.adobe.com/message/5326390#5326390 https://forums.adobe.com/message/4805273#4805273 sprawdzić, czy powyższe suggestns pomóc ...
RE: Klinika Software -
aminrasheedkhan - 16 Feb 2017
Kiedyś zmniejszyć dokumentów w niedawnym liście używane , Adobe Reader nie zamarza na link z hlots123 . Dzięki hlots123 .
RE: Klinika Software -
arcticwolf248 - 16 Feb 2017
W niektórych maszynach , problem nadal nie reaguje , pomimo zmniejszenia do 1 niedawnej doc .
RE: Klinika Software -
brownfamily8 - 16 Feb 2017
Jakie działania czy wykonywane ?
RE: Klinika Software -
bhowmikpritam007 - 16 Feb 2017
Albo po prostu uruchomić program Adobe Reader lub podwójne kliknięcie na plik PDF , po krótkiej , nie reaguje ....... tungsten2 napisał: Jakie działania czy wykonywane ?