Klinika Hardware -
patann42 - 17 Feb 2017
Klinika Hardware
RE: Klinika Hardware -
gadget.truc - 17 Feb 2017
Dlaczego BOH potrójne SLI Nvidia + AMD + Intel IGP . Ponadto należy SLI z tymi Nvidia 710 do testowania SLI poprawy.
RE: Klinika Hardware -
sachin.chhabra29 - 17 Feb 2017
tak jest DX12 Rise of Tomb Raider niszcząc już nvidia ?
RE: Klinika Hardware -
lkramer504 - 17 Feb 2017
I tot wzrost Tomb Raider jest przypuszczać, aby wspierać dx12 w wydaniu ...
RE: Klinika Hardware -
satyananda.sahoobsc - 17 Feb 2017
Czy ktoś wie co to jest " asynchroniczny cieniowanie " ?
RE: Klinika Hardware -
bekalaba - 17 Feb 2017
Czekam na hitman do rozpoczęcia 11 marca , z nadzieją jego realizacja DX12 jest wtedy .
https://www.youtube.com/watch?v=01bYEelwwHc
RE: Klinika Hardware -
majormaxillary - 17 Feb 2017
Okazuje się, że nawet procesory otrzymują poprawę DX12 . Pamiętaj, że DX12 obsługuje również wiele obciążeń gwintowanych dla wielordzeniowych procesorów. Interesujące jest, że stary dobry Phenom II ma 300% wzrost w liczbie klatek na sekundę . Wzorce są na semiaccurate dot com. Zgadnij AMD powinno popchnęły Mantle się wcześniej?
RE: Klinika Hardware -
timmothy1241 - 17 Feb 2017
Myślę, że ten artykuł z Tomshardware jest dość ciekawa , jak również. Jego po niemiecku, więc można albo przetłumaczyć lub czytać tekst na wykresach . Wydaje się być R9 380x zaczyna skubać na korku GTX 970 z asynchronicznym cieniowanie @ 1440p . Mam nadzieję, że poprawa widoczna jest we wszystkich grach z systemem DX 12 .
http://www.tomshardware.de/ashes-of-...te-242049.html