cs-joke.pl forum
Klinika Hardware - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Sprzęt (https://cs-joke.pl/forum-2.html)
+--- Thread: Klinika Hardware (/thread-18938.html)



Klinika Hardware - patann42 - 17 Feb 2017

Klinika Hardware


RE: Klinika Hardware - gadget.truc - 17 Feb 2017

Dlaczego BOH potrójne SLI Nvidia + AMD + Intel IGP . Ponadto należy SLI z tymi Nvidia 710 do testowania SLI poprawy.


RE: Klinika Hardware - sachin.chhabra29 - 17 Feb 2017

tak jest DX12 Rise of Tomb Raider niszcząc już nvidia ?


RE: Klinika Hardware - lkramer504 - 17 Feb 2017

I tot wzrost Tomb Raider jest przypuszczać, aby wspierać dx12 w wydaniu ...


RE: Klinika Hardware - satyananda.sahoobsc - 17 Feb 2017

Czy ktoś wie co to jest " asynchroniczny cieniowanie " ?


RE: Klinika Hardware - bekalaba - 17 Feb 2017

Czekam na hitman do rozpoczęcia 11 marca , z nadzieją jego realizacja DX12 jest wtedy . https://www.youtube.com/watch?v=01bYEelwwHc


RE: Klinika Hardware - majormaxillary - 17 Feb 2017

Okazuje się, że nawet procesory otrzymują poprawę DX12 . Pamiętaj, że DX12 obsługuje również wiele obciążeń gwintowanych dla wielordzeniowych procesorów. Interesujące jest, że stary dobry Phenom II ma 300% wzrost w liczbie klatek na sekundę . Wzorce są na semiaccurate dot com. Zgadnij AMD powinno popchnęły Mantle się wcześniej?


RE: Klinika Hardware - timmothy1241 - 17 Feb 2017

Myślę, że ten artykuł z Tomshardware jest dość ciekawa , jak również. Jego po niemiecku, więc można albo przetłumaczyć lub czytać tekst na wykresach . Wydaje się być R9 380x zaczyna skubać na korku GTX 970 z asynchronicznym cieniowanie @ 1440p . Mam nadzieję, że poprawa widoczna jest we wszystkich grach z systemem DX 12 . http://www.tomshardware.de/ashes-of-...te-242049.html