cs-joke.pl forum
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Sprzęt (https://cs-joke.pl/forum-2.html)
+--- Thread: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR (/thread-19535.html)

Pages: 1 2


AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - neil.ralph - 20 Feb 2017

AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - carrie.lutz - 20 Feb 2017

Kilkanaście wściekłości xs karty powinny być dobre.


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - x.xtaz.x - 20 Feb 2017

16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję.


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - ghita.bernichi - 20 Feb 2017

16k za oko, 16k $ za kartę ???


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - umeshkmonu - 20 Feb 2017

Zawartość Bo .... 64k również biały słoń .... lol


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - williambswygart - 20 Feb 2017

royfrosty napisał: 16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję. I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ...


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - oussa.samadi - 20 Feb 2017

enenyi napisał: I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ... 1080p 1440p sux Leh. wszystkie piksele widać dość piksele . 4k imho po prostu ładne. Ale jeszcze dużo pracy musi być zrobione. Nie dojrzewać jeszcze ba VR . Ale to, co należy zrobić, to Amd podjęcia przyrostowe statystyk . Podobnie jak 8k następnie 16k .


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - michmex35 - 20 Feb 2017

16k .. poważnie loh . Teraz nawet nie ma wystarczającej zawartości 4k i G -kartki , które może zasilać rozdzielczości 4K do gier nie są tanie. 16k ? Oni starają się być jak Sony w epoce PS3 ?


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - chotiya.ram - 20 Feb 2017

Ilu Furys jest potrzebne do tego?


RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - denisse.elmudesi - 20 Feb 2017

MoneyFace = p napisał: Ilu Furys jest potrzebne do tego? Może 4x w Directx12 . Moi tan gu gu do vr mmo z placu standardzie demo Enix Agni Cry .