Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
jmcadam14 - 16 Dec 2017
Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
billagrewal07 - 16 Dec 2017
Sprawdź kabel. Czy ostatnio konfigurowałeś zmiany na swoim routerze? Albo cofnij lub zresetuj do ustawień fabrycznych.
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
armand.stephanie - 16 Dec 2017
Być może możesz próbować wywoływać SH, jeśli ich system zaplecza ma uaktualnienie lub nie.
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
danielpsyc - 16 Dec 2017
Kabel: nie ma zapasowego kabla, ale jak już wspomniano, prędkości są takie same dla połączeń przewodowych i bezprzewodowych Konfig.: Nie wprowadzono żadnych zmian:
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
satyananda.sahoobsc - 16 Dec 2017
ZrE0_Cha0s napisał: Być może możesz próbować wywoływać SH, jeśli ich system zaplecza ma uaktualnienie lub nie. Spróbuje tego, jego dziwne, że prędkości spadły po aktualizacji:
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
vupynulaw - 16 Dec 2017
używasz Cat 5
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
mercury0x000d - 16 Dec 2017
Używasz routera sieciowego Dlink podanego przez Starhub? Kabel LAN, czy ma 4 żyły lub 8 pasm kabli? Spójrz na wtyczkę RJ45 i powinieneś wiedzieć. Twój adapter LAN jest gigabitowy? Sprawdź właściwości w menedżerze urządzeń, jeśli prędkość jest ustawiona na 100 Mb / s lub automatycznie?
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
wolverine3xl - 16 Dec 2017
cstanhwz napisał: Używasz routera sieciowego Dlink podanego przez Starhub? tak Kabel LAN, czy ma 4 żyły lub 8 pasm kabli? 8 pasm Spójrz na wtyczkę RJ45 i powinieneś wiedzieć. Twój adapter LAN jest gigabitowy? Sprawdź właściwości w menedżerze urządzeń, jeśli prędkość jest ustawiona na 100 Mb / s lub automatycznie? Na ekranie Połączenia sieciowe moje połączenie przewodowe podaje stan 1GBPS Po przyjrzeniu się.
RE: Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS -
nitinpaisa1 - 16 Dec 2017
Nazwany Starhub, a następnie Dlink. Podłączenie kabla bezpośrednio do modemu daje mi szybkość 900 Mb / s, ale podłączenie go do routera powoduje powrót do 90 Mb / s. Poprosili mnie o uaktualnienie mojego oprogramowania układowego routera i innych sugestii śmieci, a wszystko pozostało bez zmian. Nawet miał policzek, aby odwiesić połączenie podczas rozwiązywania problemów, i nie mogłem się przedostać, gdy oddzwoniłem. Wsparcie techniczne D-link jest dosłownie najgorsze, jakie kiedykolwiek spotkałem.