Pomoc dotycząca routera -
danielpsyc - 19 Dec 2017
hi mój komputer może wykryć sygnał z routera, ale nie może połączyć się z Internetem. nie ma problemu, jeśli połączę się bezpośrednio z modemem. ktoś wie, na czym polega problem? dzięki
RE: Pomoc dotycząca routera -
lizkollat - 19 Dec 2017
ISP? Kabel Starhub?
RE: Pomoc dotycząca routera -
valasjak - 19 Dec 2017
modem starhub router Linksys
RE: Pomoc dotycząca routera -
vederis - 19 Dec 2017
problem z routerem, ponieważ modem jest w porządku
RE: Pomoc dotycząca routera -
adytzabutterfly - 19 Dec 2017
Wyłącz zasilanie
RE: Pomoc dotycząca routera -
jmfcollier - 19 Dec 2017
krazyman napisał: Wyłącz zasilanie
RE: Pomoc dotycząca routera -
calvinllee34 - 19 Dec 2017
applezi12 napisał: moja siostra z mocy routera, później znowu nie może już korzystać jak sprawdzić status? tutaj? http:
RE: Pomoc dotycząca routera -
iangel42 - 19 Dec 2017
applezi12 napisał: moja siostra z mocy routera, później znowu nie może już korzystać jak sprawdzić status? tutaj?
http://192.168.1.1/apply.cgi router jest niedostępny Czy Twój komputer jest najpierw podłączony do routera? I czy to przez Wi-Fi lub przewodowe? Użyj kabla UTP, aby podłączyć komputer do routera i uzyskać do niego dostęp przez przeglądarkę i sprawdzić jej stan.