cs-joke.pl forum
Starhub Maxonline Termination - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Starhub Maxonline Termination (/thread-20634.html)



Starhub Maxonline Termination - pbergeron21 - 20 Dec 2017

Mój kontrakt z maxonline w Starhub kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanym okresie powinienem skontaktować się z nimi w sprawie wypowiedzenia i jak długo potrwa wypowiedzenie? Na koniec, w jaki sposób mogę potwierdzić, że zakończenie jest skuteczne.   Dziękuję Ci.


RE: Starhub Maxonline Termination - mikegrudowski - 20 Dec 2017

nsguru napisał: Mój kontrakt z maxonline w Starhub kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanym okresie powinienem skontaktować się z nimi w sprawie wypowiedzenia i jak długo potrwa wypowiedzenie? Na koniec, w jaki sposób mogę potwierdzić, że zakończenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Jeśli chcesz na konkretną datę, możesz to zrobić z maks. 7 dniowym wyprzedzeniem. Inaczej po prostu zadzwoń, a oni natychmiast zakończą. To z mojego doświadczenia. Skąd mam wiedzieć? Mam kilka usług. Moje konto szerokopasmowe zostało natychmiast usunięte z mojego identyfikatora HUB. Jeśli posiadasz inne usługi z SH, zanim zamkniesz swoje konto szerokopasmowe, lepiej przenieś swoje punkty na inne konta.


RE: Starhub Maxonline Termination - bekalaba - 20 Dec 2017

nsguru napisał: Mój kontrakt z maxonline w Starhub kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanym okresie powinienem skontaktować się z nimi w sprawie wypowiedzenia i jak długo potrwa wypowiedzenie? Na koniec, w jaki sposób mogę potwierdzić, że zakończenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Cześć nsguru Zawsze rozważasz przejście na VQ, gdy zakończysz z nimi. Mam z nimi niekończący się koszmar, ale już nie, kiedy dokonałem zmiany.


RE: Starhub Maxonline Termination - jmcadam14 - 20 Dec 2017

Szukałem również tego tematu, zapisuję się do MyRepublic