Pomoc potrzebna dla N56U -
davide.arzenton - 22 Dec 2017
Korzystam z niezawodnego Asusa N56U od ponad 2 lat, ale od kilku tygodni daje mi to problemy. Połączenie z Internetem byłoby przerywane przez Wi-Fi (nagła utrata połączenia z Internetem, ale zostanie ponownie uruchomione po około 1 minucie przestoju), należy pamiętać, że sieć bezprzewodowa jest nadal w stanie, tylko nie może połączyć się z Internetem. Już problem został rozwiązany przez router, łącząc się przez LAN z ONT i upewniając się, że problem nie kłamie. Zaktualizowany do firmware padavan wczoraj i problem wydaje się być rozwiązany, dopóki nie spotkałem go wielokrotnie dzisiaj. Próbowałem umieścić router na chłodziarce, aby zapobiec przegrzaniu bezskutecznie. Ktoś ma jakiś pomysł, jaki jest problem? Z góry dziękuję
RE: Pomoc potrzebna dla N56U -
benitacandradewi - 22 Dec 2017
Ponieważ odizolowałeś go od routera, przesuń go z powrotem do oprogramowania Asus i zanieś do Avertek, aby to potwierdzić.