Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
carrie.lutz - 29 Dec 2017
Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
zukodamian - 29 Dec 2017
Ja też kana dwa razy. Zadzwoń do nich i wypróbuj je
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
antoniofantinato74 - 29 Dec 2017
Jeśli subskrybujesz te kanały
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
philip.anink - 29 Dec 2017
Ile oglądałeś kanałów? Oglądałeś filmy lub kanały wideo na żądanie?
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
abbymo7 - 29 Dec 2017
vasilli07 napisał: Ile oglądałeś kanałów? Oglądałeś filmy lub kanały wideo na żądanie? Nie oglądałem żadnego kanału. Mój mężulek trzyma się telewizora. Otworzył wiele kanałów filmowych i sportowych. Nie wiem, czy są one płatne, w przeciwnym razie zmusiłbym go, by przestał go oglądać.
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
newmanjohn789 - 29 Dec 2017
W rzeczywistości ceny w Starhub TV naprawdę zależą od tego, co faktycznie oglądasz, a te, które wymagają zakupu, będą wyświetlane na ekranie telewizora, niezależnie od tego, czy chcesz je najpierw kupić, a bez tego "męża", aby je kupić, nie kontynuowałbyś. Ale ponieważ konsultant ds. Sprzedaży, który przedstawił ci to, nie zrobił tego jasno, więc uważam, że obie strony są w błędzie. Ale mimo wszystko to tylko moje 2 centy
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
anieqsamsodien - 29 Dec 2017
Ulotka powinna zawierać tylko bezpłatną grupę podstawową. I zdroworozsądkowe, że nie wyłożyli za darmo wszystkich kanałów.
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
klmandra965 - 29 Dec 2017
ivorybamboo napisał: ..... Wiem, że jest to mój mega-błąd użycia go niezależnie od powiadomienia o subskrypcji. Jednak jest to bardzo zabawne, że jesteśmy oferowani za darmo, ale musimy płacić za tak wysoką kwotę ........ Twoje oświadczenie tutaj jest całkiem jasne. Twój mężulek popełnił błąd. Chyba musi się nauczyć z tego błędu, aby nie zakładać, że wszystko jest darmowe ... jeśli jest wiadomość, że kanał jest płatny, a on nie może się tym przejmować i nacisnąć przycisk, aby kupić, to powinien za to zapłacić odkąd się zgodził i usługa została dostarczona ... Nieuczciwe jest zawsze obwinianie usługodawcy i próbowanie od niego uciec. To tak, jak dzieje się z pasażerami, którzy jeżdżą taksówką, a później uciekają, nie płacąc za to ... taksówkarz musi zarabiać na życie, a tu Starhub wykonał usługę i powinien zapłacić za wykonaną usługę. Zaszczytem jest zapłacić ... ponieważ twój mężulek cieszy się z oglądania kanałów płatnych przez dwa miesiące .. zakładając, że oglądasz film 5 $ dziennie przez 60 dni, rachunek za 300 $ jest rozsądny.
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
neil.ralph - 29 Dec 2017
nic w singapurze jest darmowe.
RE: Potrzebujesz pomocy: Starhub zrobił absurdalną opłatę w bezpłatnej telewizji kablowej -
x.xtaz.x - 29 Dec 2017
Przepraszam, twoja rodzina popełniła błąd. Starhub daje teraz zniżkę, a mimo to nadal chcesz zrobić duże zamieszanie? Wstydzę się naprawdę. Spójrz tylko na sposób, w jaki piszesz. Bez skrupułów.