Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
calvinllee34 - 30 Dec 2017
Cześć, Mam nadzieję, że ktoś tu może mi pomóc z moim problemem, mam e-mail i zadzwoniłem do mojej republiki, aby zakończyć moją usługę światłowodową, ponieważ wkrótce będę przeprowadzał się do domu, to jest około 1 tygodnia i nikt mi do mnie nie wrócił, zadzwoń do nich teraz nikt nie odbierze , e-mail też nie ma zastosowania? Naprawdę mam nadzieję, że nie potrzebuję adwokata, który mi w tym pomoże, byłem zadowolony z ich usług, ale to jest naprawdę rozczarowanie, Bilet nr 8652 i 9059
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
mainy4 - 30 Dec 2017
Złóż skargę do IDA
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
ckwnicee - 30 Dec 2017
Opublikuj zapytanie w tym wątku. Włókno MyRepublic - Część 3 Mają oddanych facetów szukających i odpowiadających na pytania
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
aharrison0223 - 30 Dec 2017
Dzięki, crazydeal,
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
saramitra - 30 Dec 2017
Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =).
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
patoconnell10 - 30 Dec 2017
zadzwoniłem wczoraj, aby potwierdzić moją datę i godzinę, jestem naprawdę dość czekania na innej linii dla mojej republiki do odebrania, wymaga cierpliwości i szczęścia, aby przejść przez, nie chcę przejść przez gorącą linię ponownie, a więc i Muszą uciekać się do publikowania na tym forum, aby uniknąć dalszych opóźnień, wszelkich elektronicznych wiadomości zwrotnych
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic -
erland.lundby - 30 Dec 2017
nivleK1985 napisał: Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =). Podaj aktualizację, nie podano żadnych połączeń ani opinii,