cs-joke.pl forum
Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Windows (https://cs-joke.pl/forum-4.html)
+--- Thread: Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu (/thread-22029.html)



Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - mainy4 - 19 Jan 2018

Próbuję stworzyć Hearts, grę karcianą, jako osobisty projekt, aby dowiedzieć się więcej Actionscript.   Wymagania dotyczące gry: Gracze powinni być w stanie zalogować się na serwerze i szukać innych graczy, z którymi można grać.       1 gracz może grać przeciwko 3. Może być kilka gier na raz.       Powinien być jakiś sposób przechowywania historii wyników na bazach danych     Czy ktoś może udzielić mi informacji na temat technologii? Mogę przeczytać więcej na własną rękę.   Znam trochę Actionscript, PHP, MySQL, bez Javascript.


RE: Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - nitinpaisa1 - 19 Jan 2018

Musisz znać programowanie


RE: Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - faseelapt - 19 Jan 2018

Lampa błyskowa? Nie myśl, że będziesz potrzebował JS. Tak jak. Powinieneś znać podstawy animacji Flash, takie jak klatki, klatki kluczowe. DB lub misc. dane mogą być wysyłane za pośrednictwem XML, nie myśl, że to dobry pomysł, aby aplet mógł łączyć się bezpośrednio z serwerem bazy danych.


RE: Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - samojm - 19 Jan 2018

LimCHD napisał: Lampa błyskowa? Nie myśl, że będziesz potrzebował JS. Tak jak. Powinieneś znać podstawy animacji Flash, takie jak klatki, klatki kluczowe. DB lub misc. dane mogą być wysyłane przez XML, nie myśl, że to dobry pomysł, aby aplet mógł łączyć się bezpośrednio z serwerem bazy danych. Aplet? Flash nie jest apletem Tak, nigdy nie łącz się bezpośrednio ze strony klienta do bazy danych. To luźny koniec bezpieczeństwa, który może spowodować duże ryzyko DDOS i wycieku bezpieczeństwa. Nawet jeśli baza danych przedsiębiorstwa wzbudza obawy, nie umieszczamy jej w strefie internetowej ani w strefie DMZ. Często znajduje się w zapleczu za serwerem aplikacji. Ostatnio aplikacja do gier na iPhone'a, która łączy się bezpośrednio z MySQL DB na końcu dostawcy, zostaje odkryta. Użytkownik powiedział sprzedawcy, aby tego nie robił, ale sprzedawca uważa, że wszystko w porządku. Jest to rażące naruszenie bezpieczeństwa, które czeka na dzień ostateczny. Osobiście nie faworyzuję XML jako najważniejszej opcji transferu bitów w dzisiejszych czasach, ponieważ istnieją lekkie opcje, takie jak RESTful i JSON. Są również bardzo przyjazne dla firewalla i znacznie lżejsze. O ile nie ma potrzeby ochrony punktów końcowych i końcowych oraz interoperacyjności między wieloma dostawcami, wówczas narzut XML może zostać zlekceważony na rzecz innego rozwiązania.


RE: Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - iangel42 - 19 Jan 2018

Zastanawiam się, czy Flash ma interakcję z PHP, który będzie wchodził w interakcję z MySQL.


RE: Czego potrzebuję do stworzenia gry karcianej Serca we Flashu - vykgwfmj - 19 Jan 2018

Parka napisał: Zastanawiam się, czy Flash ma interakcję z PHP, który będzie wchodził w interakcję z MySQL. Wydaje się to w porządku. Jest to jedno z najwcześniejszych podejść do komunikowania się z serwerami klientów flash. Jednym z najstarszych podejść jest to, że nagłówki odpowiedzi php kończą się jako część zmiennych flash. Nie jestem pewien, czy nadal jest to najlepszy sposób na flashowanie interakcji z serwerami. Prosta struktura CGI za pośrednictwem protokołu HTTP. Podnieś flash book na modelu serwera klienta, wyjaśni to techniki.