cs-joke.pl forum
Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! (/thread-22067.html)

Pages: 1 2


Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - pbergeron21 - 20 Jan 2018

Cześć ludzie, czy ktoś mógłby zidentyfikować jakie mam problemy?   Obecnie, wszystkie połączenia przewodowe LAN (przez adapter sieciowy) nie mogą łączyć się z routerem, ale sieć bezprzewodowa działa poprawnie.   Ta konfiguracja nadal działała dobrze do dzisiaj.   FYI, używam adaptera Aztech Powerline do połączeń przewodowych.   Próbowałem ponownie uruchomić modem i ONT, zmieniając połączenie portu LAN na routerze i zmieniając kabel Cat 5 z routera na adapter powerline, ale nadal nie działa.   Ktoś ma jakieś pomysły na temat mojego problemu?   TIA!


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - iloveshopping12345 - 20 Jan 2018

spróbuj wyłączyć wszystkie wtyczki homeplug i włącz je 1 na 1 i sprawdź, czy komunikują się ze sobą. Mam doświadczenie po pewnym czasie, homeplugs należy ponownie uruchomić, aby "przywrócić" połączenie, być może ze względu na zakłócenia i takie.


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - maxbounty01 - 20 Jan 2018

Próbowałem też, wyłączając wtyczkę na 30 sekund przed ponownym włączeniem ... wydaje się, że nie ma problemów z komunikacją, ponieważ wszystkie wskaźniki na wtyczce są zielone ...


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - prac.anad.pozycja - 20 Jan 2018

jakiejkolwiek pomocy lub rady, z której mógłbym skorzystać? TIA!


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - twentyeightdollars - 20 Jan 2018

Połącz oba z nich do pojedynczego gniazda zasilania / rozszerzenia, aby sprawdzić, czy można je sparować. Podejrzewam, że jeden z nich wyszedł z kapooru.


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - sexxymexxyluis - 20 Jan 2018

deathblade82 napisał: Podłącz oba z nich do pojedynczego listwy zasilającej


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - samojm - 20 Jan 2018

Czy łączysz się z wtyczką homeplug sąsiada? Może się wydawać, że to niemożliwe, ale niektórzy uczestnicy forum doświadczają tego problemu. Wystarczy jeden egzemplarz Homeplug i sprawdzić, czy wskaźniki zapalają się.


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - firepixiespirit - 20 Jan 2018

manyu882 napisał: Czy łączysz się z wtyczką homeplug sąsiada? Może się wydawać, że to niemożliwe, ale niektórzy uczestnicy forum doświadczają tego problemu. Wystarczy jeden egzemplarz Homeplug i sprawdzić, czy wskaźniki zapalają się. Ok, po prostu wypróbowałem to, jedna z wtyczek na domku bez połączenia ustanowiła ... kiedy ja na 2. wtyczce domowej, zaświecił się wskaźnik połączenia. więc zakładam, że to nie jest tak, że podłączam się do domowej wtyczki innego?


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - shubhangidreams - 20 Jan 2018

nox85 napisał: Ok, po prostu wypróbowałem to, jedna z wtyczek na domku bez połączenia ustanowiła ... kiedy ja na 2. wtyczce domowej, zaświecił się wskaźnik połączenia. więc zakładam, że to nie jest tak, że podłączam się do domowej wtyczki innego? Absolutnie nie. Czy wypróbowałeś hucle na innych urządzeniach?


RE: Pomoc potrzebna do zidentyfikowania problemu! - beachesndeserts - 20 Jan 2018

manyu882 napisał: Absolutnie nie. Czy wypróbowałeś hucle na innych urządzeniach? Używam mojego laptopa, aby spróbować, nie mogę dostać żadnej sieci, jak również. używam wtyczki domowej w innym punkcie mocy i próbuję, nie mogę też uzyskać żadnej sieci.