Okropne zakupy z Lazada -
sally.meyers - 23 Jan 2018
Czy ktoś ma straszne doświadczenia z Lazadą? Zamówiłem Acer XB271HU na 9
RE: Okropne zakupy z Lazada -
buford39 - 23 Jan 2018
ops .. chciał to opublikować w wątku lazada. administrator może się przesunąć?
RE: Okropne zakupy z Lazada -
antiqueshawls - 23 Jan 2018
Przykro mi to słyszeć. Z tego, co wiem, Lazada jest bardzo surowa, jeśli chodzi o składanie zamówień i zapasów. Kiedyś kupiłem kartę graficzną ze sklepu, który odwiedzałem przez Lazadę i zapytałem właściciela sklepu, czy mogę po prostu samodzielnie zbierać. Właściciel sklepu powiedział mi, że będzie musiał wysłać przez wyznaczonego kuriera Lazady, albo może zostać ukarany
RE: Okropne zakupy z Lazada -
moresteveo - 23 Jan 2018
Psycovirus napisał: Przykro mi to słyszeć. Z tego, co wiem, Lazada jest bardzo surowa, jeśli chodzi o składanie zamówień i zapasów. Kiedyś kupiłem kartę graficzną ze sklepu, który odwiedzałem przez Lazadę i zapytałem właściciela sklepu, czy mogę po prostu samodzielnie zbierać. Właściciel sklepu powiedział mi, że będzie musiał wysłać przez wyznaczonego kuriera Lazady, albo może zostać ukarany
RE: Okropne zakupy z Lazada -
sty94729 - 23 Jan 2018
Wow, nie wiedziałem, że lazada jest taka zła.
RE: Okropne zakupy z Lazada -
txwly - 23 Jan 2018
Łał. Mam szczęście, jak sądzę. Nie miałem żadnego problemu z Lazadą. Nadal kupuję od Qoo10 i Lazada.
RE: Okropne zakupy z Lazada -
bennie1025 - 23 Jan 2018
Miałem gorsze doświadczenia z Qoo10. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca podał fałszywe informacje o wysyłce. Brak dostawy. Wreszcie, sprzedawca próbował wysłać pudełko bez zamówionych przedmiotów, po prostu darmowe prezenty, które miały zostać włączone. Na szczęście coś podejrzewałem i otworzyłem pudełko przed kurierem.
RE: Okropne zakupy z Lazada -
enyomk109 - 23 Jan 2018
Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny.
RE: Okropne zakupy z Lazada -
viravasova - 23 Jan 2018
watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. nie wygląda na moją sprawę. pierwszy pracownik obsługi klienta kazał mi czekać do godziny 19:00 na dostawę. drugi powiedział mi, że sprzedawca, który jest Acer, nie może zrealizować zamówienia, ponieważ nie ma zapasów. Trzeci pracownik obsługi klienta, gdy poprosiłem o zwrot, powiedział mi, żebym dał im 48 godzin, ponieważ muszą wyjaśnić to sprzedawcy.
RE: Okropne zakupy z Lazada -
khyati070297 - 23 Jan 2018
Lazada całkiem ok, ale oni zbyt pobłażliwi z błędnymi dostawcami. Kena fałszywe karty SD kilka razy, a także fałszywe produkty, zwrócą, ale na kłopoty będą one dać kupon. watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. Tak, na łasce sprzedawcy. Kupon nie jest proporcjonalny.