CRITICAL_PROCESS_DIED -
pedrocastle13 - 25 Jan 2018
Używałem mojego Imaca z Windows 10 zainstalowanym przez lata i nagle zdecydowałem się zawieść mnie, zawiesiłem na niebieskim ekranie po 10 min i skończyłem komunikatem o błędzie "CRITICAL_PROCESS_DIED". Przeszedłem przez wszystkie "7 rozwiązań dla CRITICAL_PROCESS_DIED", w tym czyste uruchamianie, aktualizacje sterowników, SFC, uruchamianie DISM itp. Wciąż nie ma szczęścia. Czy ktoś ma tu ten sam problem? Jak rozwiązałeś swój problem? Z góry dziękuję.
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED -
lovewilliam - 25 Jan 2018
Kup komputer z systemem Windows
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED -
eytan.behmoaras - 25 Jan 2018
wadliwy sterownik powoduje to. jeśli tak się stanie, nawet w przypadku najnowszego sterownika oznacza problem hw