Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
nanca1500 - 31 Jan 2018
Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ...
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
fakesms92 - 31 Jan 2018
Naprawdę nie widzę, ale zdecydowanie odczuwam różnicę w ramach doświadczenia między 60 Hz i 144 Hz.
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
bekalaba - 31 Jan 2018
płynność od 60 do 144 fps jest możliwa do rozpoznania nawet od 144 do 100 fps mogę powiedzieć, że z samego ruchu wskaźnika myszy mogę obserwować, że jest on mniej płynny
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
aacs69 - 31 Jan 2018
Szczerze mówiąc, mogę poczuć różnicę od 60 Hz do 144 Hz. Ale od 144 do 100 Hz, czuję od małego do żadnego zróżnicowania. Przeniosłem się z U2414h na XB270HU, a następnie na X34.
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
fstockert - 31 Jan 2018
Więc użyj metody palca, aby wybrać monitor, może?
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
ckwnicee - 31 Jan 2018
zależy to od tego, jak silnik gry interpoluje efekt rozmycia. Gdyby tak nie było, nadal otrzymywałbyś szarpiący ruch, niezależnie od tego, jak wysoko twój monitor freq.
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
troypendleton - 31 Jan 2018
wwenze napisał: Częstotliwość przełączania jest zwykle wystarczająco wysoka, aby nie zauważyć migotania. Jednak po prostu zrób eksperyment: podnieś rękę
RE: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ... -
knotlikeyou - 31 Jan 2018
60hz skok do 100hz i więcej, różnica byłaby zauważalna, szczególnie dla bardziej konkurencyjnych graczy. Kolejnym ważnym elementem będzie indywidualne śledzenie oczu i ich szybkość reakcji .. ale zdecydowanie wyższe częstotliwości odświeżania będą zauważalne 60hz rozmycie całkiem nieźle IMO PM me for cookie (; aplikacja Fora HardwareZone