pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
aileneelee - 06 Feb 2018
czy możliwe jest przekonwertowanie mojej obecnej konfiguracji domowej, która już działa na singlu fiber, aby mieć 2 połączenia internetowe? i wana hav i analogowe łącze telefoniczne 15mb, jak również istniejące połączenie światłowodowe singtel. jak chciałbym analogowej linii telefonicznej, będzie singtel być w stanie przekonwertować z powrotem dla mnie? Nie potrzebuję darmowych połączeń telefonicznych.
RE: pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
rishal.me - 06 Feb 2018
Jeśli twoja obecna usługa światłowodowa niesie cyfrową linię w pakiecie, nie możesz po prostu przekonwertować jej na analogowy. Możesz mieć kolejną linię analogową dla ur ADSL. Nie ma znaczenia, czy masz linię światłowodową. Oczywiście zarówno numer ADSL, jak i linia cyfrowa będą inne.
RE: pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
shlomitan - 06 Feb 2018
Możliwe, że twój internet szerokopasmowy jest światłowodem, ale zmień swoją cyfrową linię na analogową. Może wymagać wizyty. Musisz zadzwonić pod numer 1688, aby sprawdzić swoją linię domową itp.
RE: pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
fstockert - 06 Feb 2018
Niektóre informacje tutaj na linii telefonicznej: SingTel przeprasza za zamieszanie związane z opłatą za konwersję
RE: pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
dearadioo7 - 06 Feb 2018
tks za wszystkie twoje odpowiedzi
RE: pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
benitacandradewi - 06 Feb 2018
Dzwonisz 1688 Liao?
RE: pytanie na linii telefonicznej i światłowodzie -
jordansteinhaus - 06 Feb 2018
WWE_Fan napisał: Dzwonisz 1688 Liao? zrobię to, gdy będę budować sprawę do negocjacji. btw rw na adsl?