Klinika Internet Bandwidth & Networking -
ars.repetita - 07 Feb 2018
bieżące oprogramowanie to 1.08e ... co daje? Czy muszę uaktualnić oprogramowanie? jak jak tks
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
mfres8052 - 07 Feb 2018
najpierw subskrybuj singlet fiber. następnie opisz swój problem w szczegółach.
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
galle43 - 07 Feb 2018
Już subskrybujesz Nie mogę się połączyć Przykro mi, pisząc z telefonu Błyskawicznie do najnowszego oprogramowania układowego Windows nie mówi o dostępie do Internetu
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
chickrock69 - 07 Feb 2018
derazor napisał: Już subskrybujesz Nie mogę się połączyć Przykro mi, pisząc z telefonu Błyskawicznie do najnowszego oprogramowania układowego Windows nie mówi o dostępie do Internetu Czy wybrałeś Singtel mio lub Singtel w routerze?
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
yvonnecwh - 07 Feb 2018
Wybrany singtel inny Ja tylko subskrybuję światłowód bez głosu i głosu Nie podłączono też żadnego LANu na porcie 4
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
russell.perrin - 07 Feb 2018
ok może już .. dzięki
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
timmothy1241 - 07 Feb 2018
Co właściwie zrobiłeś? Chciałbym wiedzieć, że ...
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
smily58 - 07 Feb 2018
Cześć derazor, Uprzejmie proszę upewnij się, że twoje włókno jest aktywowane. Czasem może się zdarzyć, że Singtel aktywuje twoje włókno. Po potwierdzeniu aktywacji, daj nam znać, czy możesz się połączyć. Dzięki!
RE: Klinika Internet Bandwidth & Networking -
julieanne - 07 Feb 2018
na stanowisku nr 6, myślałem, że TS powiedział "już mogę".