Problem bezprzewodowy -
silvia.capuzzo - 10 Mar 2018
Jestem nowym subskrybentem linii światłowodowej M1. Połączenie jest stabilne i szybkie na moim biurku, przewodowo. Potrzebuję pomocy z konfiguracjami bezprzewodowymi na moim routerze, ponieważ wydaje mi się, że moje połączenie bezprzewodowe z moimi telefonami i laptopami jest niestabilne. Przeprowadziłem testy w WiFi Analyzer i przełączono na mniej obciążony kanał, ale problem nadal występuje. Moje zegarki mam pokazują się na Toggle i narzekają, że musi buforować co 15 do 20 minut. Ładowanie stron internetowych w moim telefonie również wydaje się czasami bardzo powolne. Czy są jakieś inne ustawienia, które powinienem sprawdzić? Router: ASUS RT-AC56S Dzięki.
RE: Problem bezprzewodowy -
suttles2003 - 10 Mar 2018
mshahrulazri napisał: Jestem nowym subskrybentem linii światłowodowej M1. Połączenie jest stabilne i szybkie na moim biurku, przewodowo. Potrzebuję pomocy z konfiguracjami bezprzewodowymi na moim routerze, ponieważ wydaje mi się, że moje połączenie bezprzewodowe z moimi telefonami i laptopami jest niestabilne. Przeprowadziłem testy w WiFi Analyzer i przełączono na mniej obciążony kanał, ale problem nadal występuje. Moje zegarki mam pokazują się na Toggle i narzekają, że musi buforować co 15 do 20 minut. Ładowanie stron internetowych w moim telefonie również wydaje się czasami bardzo powolne. Czy są jakieś inne ustawienia, które powinienem sprawdzić? Router: ASUS RT-AC56S Dzięki. Jestem na MR i komentuję toggle.sg. Używam połączenia przewodowego i przełącznik będzie buforował losowo w każdym programie. Przesyłanie strumieniowe innych witryn jest prawidłowe, z wyjątkiem przełączania. Poczuj, że to ten, który ma problem.
RE: Problem bezprzewodowy -
bhushan - 10 Mar 2018
leongws napisał: Jestem na MR i komentuję toggle.sg. Używam połączenia przewodowego i przełącznik będzie buforował losowo w każdym programie. Przesyłanie strumieniowe innych witryn jest prawidłowe, z wyjątkiem przełączania. Poczuj, że to ten, który ma problem. Jestem subskrybentem, aby również przełączać. toggle przeżywa problem z przepustowością i są bardzo otwarci na problem, jeśli do nich zadzwonisz. w związku z tym nie problem routera ..
RE: Problem bezprzewodowy -
celinefolliet - 10 Mar 2018
leongws napisał: Jestem na MR i komentuję toggle.sg. Używam połączenia przewodowego i przełącznik będzie buforował losowo w każdym programie. Przesyłanie strumieniowe innych witryn jest prawidłowe, z wyjątkiem przełączania. Poczuj, że to ten, który ma problem. renfred89 napisał: Jestem subskrybentem, aby również przełączać. toggle przeżywa problem z przepustowością i są bardzo otwarci na problem, jeśli do nich zadzwonisz. w związku z tym nie problem routera .. To ulga. Dziękuję Ci!
RE: Problem bezprzewodowy -
kartikya.rai - 10 Mar 2018
Korzystam z szerokopasmowego kabla Starhub 100MBPS. Nie mam pewności, czy muszę zresetować modem Cisco
RE: Problem bezprzewodowy -
basa414 - 10 Mar 2018
discoburg napisał: Korzystam z szerokopasmowego kabla Starhub 100MBPS. Nie mam pewności, czy muszę zresetować modem Cisco
RE: Problem bezprzewodowy -
peter.ely - 10 Mar 2018
Dziękuję za odpowiedź. Pójdę kupić lepszy router. MikeDirnt78 napisał: Router Cisco znany jest z tego problemu. po prostu wykonaj wyszukiwanie google. wyłącz funkcję bezprzewodową i połącz się z lepszym routerem Wi-Fi.
RE: Problem bezprzewodowy -
johnfrommath - 10 Mar 2018
Wyłączyłem funkcję łączności bezprzewodowej. Ustaw Cisco na most. Podłącz router Dlink przez port LAN z Cisco do portu internetowego Dlink. Jednak ikona internetu Dlink pozostała czerwona MikeDirnt78 napisał: Router Cisco znany jest z tego problemu. po prostu wykonaj wyszukiwanie google. wyłącz funkcję bezprzewodową i połącz się z lepszym routerem Wi-Fi.
RE: Problem bezprzewodowy -
erland.lundby - 10 Mar 2018
discoburg napisał: Wyłączyłem funkcję łączności bezprzewodowej. Ustaw Cisco na most. Podłącz router Dlink przez port LAN z Cisco do portu internetowego Dlink. Jednak ikona internetu Dlink pozostała czerwona podejrzewam, że nie skonfigurowałeś poprawnie. http: