Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
kanaknjn791 - 22 Mar 2018
Czy dzisiaj używasz tego przekazu dla SingTel Fibre Broadband? Jak długo trwa cały proces aktualizacji? Nawiasem mówiąc, zwykle wyłączam się przed snem. Czy modem światłowodowy pozostanie włączony następnego ranka?
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
mburdett3 - 22 Mar 2018
nic nie otrzymałem jtjt00 napisał: Czy dzisiaj używasz tego przekazu dla SingTel Fibre Broadband? Jak długo trwa cały proces aktualizacji? Nawiasem mówiąc, zwykle wyłączam się przed snem. Czy modem światłowodowy pozostanie włączony następnego ranka?
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
paulinanield5ij - 22 Mar 2018
Moc
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
firepixiespirit - 22 Mar 2018
tink 2 tygodnie temu dostałem bursztynowe światło na moim ONT. ponieważ po jakimś pingn speedtest, jego wciąż jest taki sam, więc nie mogę go opuścić?
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
joberec - 22 Mar 2018
z jakiego routera używasz btw?
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
iheartglee - 22 Mar 2018
Bridge 2wire 5012 i połącz się z engenius esr9850.
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
buford39 - 22 Mar 2018
chunlianghere napisał: tink 2 tygodnie temu dostałem bursztynowe światło na moim ONT. ponieważ po jakimś pingn speedtest, jego wciąż jest taki sam, więc nie mogę go opuścić? Spróbuj sekwencyjnego restartu: Wyłącz Mio STB> modem> ONT w odstępach 3-minutowych. Po 3 minutach włącz go ponownie: ONT> modem> mio STB z tym samym 3-minutowym interwałem.
RE: Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel -
sabalatm - 22 Mar 2018
robleesg napisał: Spróbuj sekwencyjnego restartu: Wyłącz Mio STB> modem> ONT w odstępach 3-minutowych. Po 3 minutach włącz go ponownie: ONT> modem> mio STB z tym samym 3-minutowym interwałem. wiem.. nie stanowiło to żadnego problemu, mimo że światło jest dostępne przez wiele tygodni.