Pomoc dotycząca routera -
raphael.gagliano - 06 Apr 2018
hi mój komputer może wykryć sygnał z routera, ale nie może połączyć się z Internetem. nie ma problemu, jeśli połączę się bezpośrednio z modemem. ktoś wie, na czym polega problem? dzięki
RE: Pomoc dotycząca routera -
vykgwfmj - 06 Apr 2018
ISP? Kabel Starhub?
RE: Pomoc dotycząca routera -
natalie.ramirez - 06 Apr 2018
modem starhub router Linksys
RE: Pomoc dotycząca routera -
blogonlinez03 - 06 Apr 2018
problem z routerem, ponieważ modem jest w porządku
RE: Pomoc dotycząca routera -
jimmyboi1981 - 06 Apr 2018
Wyłącz zasilanie
RE: Pomoc dotycząca routera -
gordon.hall6 - 06 Apr 2018
krazyman napisał: Wyłącz zasilanie
RE: Pomoc dotycząca routera -
emrebahcivan87 - 06 Apr 2018
applezi12 napisał: moja siostra z mocy routera, później znowu nie może już korzystać jak sprawdzić status? tutaj? http:
RE: Pomoc dotycząca routera -
tkrol94 - 06 Apr 2018
applezi12 napisał: moja siostra z mocy routera, później znowu nie może już korzystać jak sprawdzić status? tutaj?
http://192.168.1.1/apply.cgi router jest niedostępny Czy Twój komputer jest najpierw podłączony do routera? I czy to przez Wi-Fi lub przewodowe? Użyj kabla UTP, aby podłączyć komputer do routera i uzyskać do niego dostęp przez przeglądarkę i sprawdzić jej stan.