cs-joke.pl forum
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic (/thread-25771.html)



Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - newmanjohn789 - 15 May 2018

Cześć,   Mam nadzieję, że ktoś tu może mi pomóc z moim problemem, mam e-mail i zadzwoniłem do mojej republiki, aby zakończyć moją usługę światłowodową, ponieważ wkrótce będę przeprowadzał się do domu, to jest około 1 tygodnia i nikt nie wrócił do mnie, zadzwoń do nich teraz nikt nie odbierze , e-mail też nie ma zastosowania? Naprawdę mam nadzieję, że nie potrzebuję adwokata, który mi w tym pomoże, byłem zadowolony z ich usług, ale to jest naprawdę rozczarowanie,   Bilet nr 8652 i 9059


RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - brianbelfor - 15 May 2018

Złóż skargę do IDA


RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - aharrison0223 - 15 May 2018

Opublikuj zapytanie w tym wątku. http:


RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - chickrock69 - 15 May 2018

Dzięki, crazydeal,


RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - aacs69 - 15 May 2018

Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =).


RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - roger.eikrem - 15 May 2018

zadzwoniłem wczoraj, aby potwierdzić moją datę i godzinę, jestem naprawdę dość czekania na innej linii dla mojej republiki do odebrania, wymaga cierpliwości i szczęścia, aby przejść przez, nie chcę przejść przez gorącą linię ponownie, a więc i Muszą uciekać się do publikowania na tym forum, aby uniknąć dalszych opóźnień, wszelkich elektronicznych wiadomości zwrotnych


RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - sunilarts.sudhir84 - 15 May 2018

nivleK1985 napisał: Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =). Podaj aktualizację, nie podano żadnych połączeń ani opinii,