Samsung Smartcam - nie można połączyć się z serwerem -
esjaji - 24 May 2018
Samsung Smartcam - nie można połączyć się z serwerem
RE: Samsung Smartcam - nie można połączyć się z serwerem -
panyadede - 24 May 2018
1. Ustaw naszą Smartcam ze statycznym lokalnym adresem IP 2. musisz włączyć port do przodu.
RE: Samsung Smartcam - nie można połączyć się z serwerem -
ruby.watts432 - 24 May 2018
aby zamknąć wątek. mój wniosek jest taki, że ma to coś wspólnego z fizyczną lokalizacją mojego aparatu. pozostaje podłączony, dopóki nie ustawię kamery w idealnej pozycji, a następnie zmieni się na niebieski. kiedy sprowadziłem kamerę z tej pozycji, znów stała się zielona. tak dziwnie, jak się wydaje, nie rozumiem, jak to się utrzymuje przez cały czas w mojej lokalnej sieci (status niebieski), ale tylko łączy się z serwerem (zielony status), gdy jest w określonym miejscu. ale jestem zadowolony z mojego odkrycia, myślę, że mogę teraz improwizować na mojej pozycji.
RE: Samsung Smartcam - nie można połączyć się z serwerem -
gms1067 - 24 May 2018
Poza zasięgiem Wi-Fi.
RE: Samsung Smartcam - nie można połączyć się z serwerem -
gpersich - 24 May 2018
wątpię w to. kamera ma kilka statusów. migający niebieski = próba nawiązania połączenia z routerem. niebieski = podłączony do lokalnego wifi i zielony = podłączony do serwera. więc obserwacja pozostaje cały czas niebieska, ale nie zielona.