Czy lokalne prędkości przepustowości telcos przepustnicy po zakończeniu umowy? -
mehreen7677 - 27 May 2018
Doświadczam tego przez ostatnie kilka tygodni jest tak frustrujące. mój internet był w porządku, ale ostatnio wydaje się bardzo powolny. i zrobiłem speedtest i naprawdę dostaję 3mbps (+/-) na połączeniu 500mbps. Zabawne jest to, że jestem podłączony do VPN, moja prędkość pobierania podczas speedtest jest 10 razy szybsza (czyli 30 Mb / s) niż bez VPN. Czy ktoś inny doświadcza tego samego problemu?
RE: Czy lokalne prędkości przepustowości telcos przepustnicy po zakończeniu umowy? -
esjaji - 27 May 2018
Nie, nie. Nie myśl, że ISp będzie hamować prędkość, gdy kontrakt się skończy, nie jest to określone w umowie dla wszystkich osób. meistman napisał: Doświadczam tego przez ostatnie kilka tygodni jest tak frustrujące. mój internet był w porządku, ale ostatnio wydaje się bardzo powolny. i zrobiłem speedtest i naprawdę dostaję 3mbps (
RE: Czy lokalne prędkości przepustowości telcos przepustnicy po zakończeniu umowy? -
eytan.behmoaras - 27 May 2018
meistman napisał: Doświadczam tego przez ostatnie kilka tygodni jest tak frustrujące. mój internet był w porządku, ale ostatnio wydaje się bardzo powolny. i zrobiłem speedtest i naprawdę dostaję 3mbps (+/-) na połączeniu 500mbps. Zabawne jest to, że jestem podłączony do VPN, moja prędkość pobierania podczas speedtest jest 10 razy szybsza (czyli 30 Mb / s) niż bez VPN. Czy ktoś inny doświadcza tego samego problemu? Czy zrestartujesz ONT i Routera, ponieważ może to czasami pomóc. Lub skontaktuj się bezpośrednio z pomocą techniczną szerokopasmową, aby sprawdzić połączenie, ponieważ mogą sprawdzić, czy twoje połączenie jest dobre, czy nie. Nawet przepustnica nie będzie tak zła, jak zwykle nie jest w stanie zauważyć dużych różnic. Zwróć uwagę, że niektórzy dostawcy usług internetowych po zakończeniu umowy mogą wystawić Ci pełną wycenę zamiast promocji.
RE: Czy lokalne prędkości przepustowości telcos przepustnicy po zakończeniu umowy? -
dmcuong.arena - 27 May 2018
Esp m1 eric3743 napisał: Czy zrestartujesz ONT i Routera, ponieważ może to czasami pomóc. Lub skontaktuj się bezpośrednio z pomocą techniczną szerokopasmową, aby sprawdzić połączenie, ponieważ mogą sprawdzić, czy twoje połączenie jest dobre, czy nie. Nawet przepustnica nie będzie tak zła, jak zwykle nie jest w stanie zauważyć dużych różnic. Zwróć uwagę, że niektórzy dostawcy usług internetowych po zakończeniu umowy mogą wystawić Ci pełną wycenę zamiast promocji. Aplikacja Forum Forum