Połączenie Starhub 4G całkowicie zniknęło -
nhattienvn - 22 Jun 2018
Zarówno moja żona IP6, jak i uwaga 4 nie mogą w ogóle połączyć się z usługą 4G, zawsze w trybie 3G lub H. Obie karty SIM zaczęły mieć ten problem kilka miesięcy temu. Każdy pomysł, dlaczego? Dzięki, bros.
RE: Połączenie Starhub 4G całkowicie zniknęło -
aharrison0223 - 22 Jun 2018
Zamiast tego powinieneś skontaktować się z Starhubem.
RE: Połączenie Starhub 4G całkowicie zniknęło -
patoconnell10 - 22 Jun 2018
Najprawdopodobniej zmienią nową kartę SIM lub ciebie.
RE: Połączenie Starhub 4G całkowicie zniknęło -
kfirx30 - 22 Jun 2018
jtjt00 napisał: Zamiast tego powinieneś skontaktować się z Starhubem. Że