Usługa M1 w dół? -
lermavanessa - 30 Jul 2018
Ktoś inny musi zmierzyć się z tym problemem?
RE: Usługa M1 w dół? -
kat.a.williams - 30 Jul 2018
Huh jak dotąd nie zgłosiłem, o ile wiem. Masz na myśli światłowód szerokopasmowy lub mobilny? timpeh82 napisał: Ktoś inny musi zmierzyć się z tym problemem? Opublikowany za pomocą aplikacji Samsung Galaxy S7 edge HardwareZone
RE: Usługa M1 w dół? -
gastonpineyro - 30 Jul 2018
mój modem huawei miga na czerwono LOS ... obszar serangoon
RE: Usługa M1 w dół? -
oussa.samadi - 30 Jul 2018
lushiris napisał: mój modem huawei miga na czerwono LOS ... obszar serangoon ten sam obszar Serangoon też !!
RE: Usługa M1 w dół? -
fakesms92 - 30 Jul 2018
Przejdź do edmw i wyszukaj wątek kpkb. Znasz zasady.
RE: Usługa M1 w dół? -
khyati070297 - 30 Jul 2018
timpeh82 napisał: ten sam obszar Serangoon też !! Podobnie. Brak połączenia w ogóle od godziny 18.00. [Aktualizacja 19:20] Wygląda na to, że wróciło do trybu online.
RE: Usługa M1 w dół? -
moresteveo - 30 Jul 2018
wydanie bo na północnym wschodzie może jest pewien region SG
RE: Usługa M1 w dół? -
spikeball17 - 30 Jul 2018
brak połączenia w Beach Road, linia biznesowa
RE: Usługa M1 w dół? -
jeremypeel - 30 Jul 2018
Problem pierwszego świata
RE: Usługa M1 w dół? -
canadaa50 - 30 Jul 2018
Oto kilka osób narzekających na ich fb. Kompensacja ah bla bla bla. Problemy pierwszego świata poważnie. Nie znasz planów tworzenia kopii zapasowych? Użyj danych mobilnych. Potem spytaj każdego wandira, zaczekaj najpierw na recytację