Mój błąd TV -
natalie.ramirez - 24 Oct 2018
Cześć wszystkim, Czy mogę pomóc zrozumieć, co jest nie tak z moimi ustawieniami? Mio Box twierdzi, że nie udało się skonfigurować skrzynki instalacyjnej .. Dzięki! Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz
RE: Mój błąd TV -
natalie.ramirez - 24 Oct 2018
Twój port 4 powinien być włączony.
RE: Mój błąd TV -
aathompson - 24 Oct 2018
moodless napisał: Cześć wszystkim, Czy mogę pomóc zrozumieć, co jest nie tak z moimi ustawieniami? Mio Box twierdzi, że nie udało się skonfigurować skrzynki instalacyjnej .. Dzięki! Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Twoja sieć WAN powinna zmienić się na nieoznaczoną. Następnie twój port 4 powinien zmienić się na oznaczony. możesz spróbować najpierw usunąć bieżącą listę vlan?
RE: Mój błąd TV -
gms1067 - 24 Oct 2018
Kiedy zmieniam sieć WAN na nieoznakowaną, mój internet nie działa. Zmieniłem port 4 na oznaczony tagiem, a mio TV nadal daje ten sam błąd. Pamiętam, że istnieje twardy przycisk resetowania do pudełka Mio, ktoś pamięta jak to zrobić?