cs-joke.pl forum
Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug (/thread-28284.html)



Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - gastonpineyro - 02 Nov 2018

Używam planu singtel fiber, a pudełko jest ustawione w moim salonie. Zatrzymuję się w pięciogwiazdkowym HDB i nie wiem, czy jest uważany za daleko, czy singtelowe tempo, ale po prostu nie mogę dostać bardzo wysokiego sygnału w pokoju moich rodziców. W związku z tym mój ojciec zdecydował się po prostu wziąć homeplug jeden dzień od pretendenta (zalecany przez sprzedawcę) i przyniósł go do domu   Model HL113E (podłączony do modemu) HL110EW (bezprzewodowy) Problem, który napotykam:   po włączeniu wtyczki domowej, w jakiś sposób moja sieć bezprzewodowa staje się dziwna ... Ciągle odłączam się od mojej gry online od 5 sekund do 1 minuty (zaloguj się przez 5-1 min i pojawia się okno z informacją, że połączenie zostało utracone) Kiedy wyłączyłem wtyczkę, moja sieć bezprzewodowa wróciła do normy   sama wtyczka działa, ponieważ mój tata może teraz korzystać z komputera w swoim pokoju (przeglądając Internet oglądając filmy), ale ja na moim pulpicie (bezprzewodowo z modemu) nie odłączam się od gry. Wygląda na to, że połączenie nie jest stabilne i ciągle się włącza i wyłącza.   Przeglądanie Internetu i oglądanie filmów jest w porządku, ponieważ strona internetowa może się załadować po ponownym nawiązaniu połączenia, ale jest inna w przypadku programu mmorpg, który wymaga stałego połączenia   speedtest nie działa, ponieważ wymaga również stałego połączenia i oczywiście testuję to z innym laptopem i komputerem   Ktoś jeszcze doświadcza tego problemu? Czy mój homeplug jest wadliwy i trzeba go zmienić? czy jest jakaś konfiguracja, którą mogę zrobić?   Proszę o poradę !!!


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - jmfcollier - 02 Nov 2018

Też mam ten sam problem, tylko że moje się pogorszyło aż do momentu, w którym zadzwoniłem do singtel za to techniczne. Jednak problem nie rozwiązuje się. Moja wtyczka nie ma połączenia. Zawsze mam komunikat o błędzie z informacją, że nie znaleziono adresu IP. Zrobiłem swoją konfigurację i znaleziono ją tylko tego dnia. Po czym problem powrócił ponownie. Każda dusza może polecić rozwiązanie problemu z wtyczką, ponieważ mój pulpit wydaje się w tej chwili bezużyteczny. Dzięki


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - sexxymexxyluis - 02 Nov 2018

możesz zrobić ping do domyślnego adresu IP wtyczki domowej? możesz ustawić tę samą podsieć i wykonać polecenie ping Iirc ip to 192.168.1.2?


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - jmfcollier - 02 Nov 2018

Tak. Zrobiłem pinezkę, którą oświadczyłeś. Jednak wydaje mi się niestabilny. Czasami okie. Czasami problemy pojawiają się ponownie


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - m2.aron - 02 Nov 2018

sglee1987 napisał: Tak. Zrobiłem pinezkę, którą oświadczyłeś. Jednak wydaje mi się niestabilny. Czasami okie. Czasami problemy pojawiają się ponownie Próbowano Ustawić statyczny adres IP IPV4? tj. 192.168.1.55, podsieć: taka sama jak router router Ip jako domyślna brama. Btw, TS ma inny problem od twojego ...


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - jmfcollier - 02 Nov 2018

Solaride napisał: W jaki sposób moc sygnału wifi po włączeniu wtyczek homeplug? Zakładam, że zarówno router jak i homeplug używa pasma 2,4hz. Dlatego może to tłumaczyć sygnał wifi niskiej jakości z routera. Proponuję spróbować ustawić inny kanał Wi-Fi. sygnał jest w porządku ... po prostu odłączaj i rozłączaj, PS: jeśli mój sąsiad też używa wtyczki domowej, czy internet się pomyli?


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - ravazmu - 02 Nov 2018

Zmień identyfikator SSID routera lub wtyczki domowej. Twój komputer prawdopodobnie znajduje się pomiędzy 2 sygnałami Wi-Fi, które są równie silne. W rzeczywistym świecie sygnał podlega wahaniom, a zatem czasy, w których router odbiera mocniejszy sygnał i na odwrót. Twój komputer próbuje połączyć ten, który ma wyższy sygnał i upuścić słabszy. Alternatywnie możesz skonfigurować swoją wtyczkę sieciową do nadawania słabszego sygnału i zwiększenia sygnału WIFI routera Jeśli chodzi o pytanie o sygnał sąsiada, zakłóca to sygnał WIFI, jeśli oba są w tym samym paśmie i kanale.


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - ars.repetita - 02 Nov 2018

manyu882 napisał: Zmień identyfikator SSID routera lub wtyczki domowej. Twój komputer prawdopodobnie znajduje się pomiędzy 2 sygnałami Wi-Fi, które są równie silne. W rzeczywistym świecie sygnał podlega wahaniom, a zatem czasy, w których router odbiera mocniejszy sygnał i na odwrót. Twój komputer próbuje połączyć ten, który ma wyższy sygnał i upuścić słabszy. Alternatywnie możesz skonfigurować swoją wtyczkę sieciową do nadawania słabszego sygnału i zwiększenia sygnału WIFI routera Jeśli chodzi o pytanie o sygnał sąsiada, zakłóca to sygnał WIFI, jeśli oba są w tym samym paśmie i kanale. oba są już różne SSID singtel-880A i Aztech110 a mój komputer znajduje się po przeciwnej stronie mieszkania, więc Aztech jest "zawsze" silniejszym sygnałem.


RE: Potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z homeplug - galle43 - 02 Nov 2018

zenitro napisał: oba są już różne SSID singtel-880A i Aztech110 a mój komputer znajduje się po przeciwnej stronie mieszkania, więc Aztech jest "zawsze" silniejszym sygnałem. Powinieneś po prostu mieć komputer pamiętający jeden SSID i zapomnieć o drugim. Aby Twój komputer łączył się tylko z jednym SSID w każdej chwili. Sądzę, że łączysz się z obydwoma identyfikatorami SSID, więc komputer będzie przełączał się między dwoma SSID, a więc gra online zostanie rozłączona i ponownie połączona po przełączeniu.