cs-joke.pl forum
Starhub Fiber cholernie kiepski - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Starhub Fiber cholernie kiepski (/thread-28771.html)

Pages: 1 2


Starhub Fiber cholernie kiepski - dmcuong.arena - 06 Apr 2019

Dzisiaj planowana aktualizacja z 100 Mb / s do 300 Mb / s od 6:00 do 18:00.   Kiedy dotarłem do domu, dostałem 0mbps.   Dwukrotnie nazywany Starhub Hotline i nie wiedzą dlaczego ...   Całkowicie Starsucks!


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - ricko.zaky - 06 Apr 2019

itdesign napisał: Dzisiaj planowana aktualizacja z 100 Mb / s do 300 Mb / s od 6:00 do 18:00. Kiedy dotarłem do domu, dostałem 0mbps. Dwukrotnie nazywany Starhub Hotline i nie wiedzą dlaczego ... Całkowicie Starsucks! cóż, nie mogę nic na to poradzić, ale zgodzić się na to. Ich obsługa jest na najwyższym poziomie (z drugiej strony)


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - galle43 - 06 Apr 2019

To jest powód, dla którego nie powinieneś nawet subskrybować SH. Tylko stresuj się. Zadzwoń do ich pomocy technicznej!


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - syaidatul.rasli - 06 Apr 2019

Po co ulepszać, gdy jedyną zmianą, którą widzisz, jest to, że twój rachunek zapisuje 300 Mb / s


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - rinjanijelek - 06 Apr 2019

Kolejny cierpiący na klub StressHub.


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - neospeed83 - 06 Apr 2019

Na włóknie SH przez 6 miesięcy. Jak dotąd nie ma z tym problemu. Wyniki zgadywania są różne


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - jdplay - 06 Apr 2019

Czy usługa jest dla mnie świadczona? Nie szybkość internetu


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - nqthqwvtj - 06 Apr 2019

TS, teraz rozwiązany?


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - russell.perrin - 06 Apr 2019

Dzięki chłopaki... rozwiązałeś ... najwyraźniej nie zrobili dobrej roboty, by ulepszyć ... czy to backend, czy jakikolwiek cholerny problem .... powiedziano mi od 6 rano do 6 po południu, lepiej trzymaj się tego, jeśli nie obiecuj. Ja sam jestem inżynierem IT .... jeśli nie mogę tego zrobić, nie obiecuję również moim użytkownikom. Zawsze buforuję dodatkowy czas, chyba że jego kilka sekund pracy, to powiem im co najmniej 1 minutę.


RE: Starhub Fiber cholernie kiepski - ricko.zaky - 06 Apr 2019

Zamiast aktualizacji backend kończy połączenie?