cs-joke.pl forum
Światłowód M1 rozłącza się. - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Światłowód M1 rozłącza się. (/thread-28965.html)

Pages: 1 2


Światłowód M1 rozłącza się. - nmygsm - 05 May 2019

Cześć chłopaki. Jestem tu nowy. Odkąd ostatnio zmieniłem światłowód M1 200Mbps, często rozłączam się z Internetem. Dostarczyli mi router ASUS RT-N56U. Kiedy mam połączenie z Internetem, jest to dość szybkie, lepsze niż wcześniej. Ale kiedy rozłączę się, przez większość czasu otrzymam ten błąd: „Ustawiłeś niewłaściwy dynamiczny lub statyczny adres IP dla swojego RT-N56U”.   Muszę ponownie uruchomić modem i router, aby moje połączenie internetowe powróciło. Zastanawiałem się, czy zmiana karty sieciowej dla mnie na pulpicie pomoże utrzymać stabilne połączenie z Internetem, ponieważ moją obecną kartą sieciową jest adapter bezprzewodowy TP-LINK 150Mbps N, chociaż członkowie mojej rodziny również często się rozłączają.   Każdy może pomóc mi w rozwiązaniu tego problemu? Nie jestem typem faceta z internetu, więc doceniłbym każdy rodzaj pomocy, jaki mogę uzyskać. Dzięki wielkie.


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - grant.glanvill - 05 May 2019

Przeczytaj ten wątek dla ustawień wstępnych M1: http://forums.hardwarezone.com.sg/in...s-3540200.html


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - bhushan - 05 May 2019

Jaka jest twoja wersja oprogramowania? Amazon.com: Przegląd LT routera ASUS Dual-Band Wireless-N 600 (RT-N ...


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - farmertx - 05 May 2019

Skąd mam wiedzieć, jaką mam wersję oprogramowania i jak ją zaktualizować? Pobrałem najnowszą wersję pliku trx ASUS RT-N56U Firmware w wersji 3.0.0.4.374.2239 i nie wiem, co z nim zrobić.


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - allieangel11 - 05 May 2019

Ahh! Dowiedziałem się, jak to zaktualizować! Teraz próbuję zaktualizować moją wersję oprogramowania układowego.


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - basa414 - 05 May 2019

jak zaktualizować? proszę podziel się bro, mając ten sam problem .. myślałem, że to problem mojego routera


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - senthilprabhu.ind - 05 May 2019

Dzięki chłopaki za rozwiązania! Udało mi się zaktualizować wersję oprogramowania i mam nadzieję, że moje połączenie internetowe nie rozłączy się! ) Twoje zdrowie!


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - gadget.truc - 05 May 2019

keithlin napisał: jak zaktualizować? proszę podziel się bro, mając ten sam problem .. myślałem, że to problem mojego routera Przejdź do strony asus> znajdź RT-N56U> Wsparcie> Sterowniki i narzędzia> Wybierz swój system operacyjny i pobierz najnowszą wersję oprogramowania układowego. Otrzymasz plik trx. Następnie przejdź do 192.168.1.1 i prześlij tam plik trx. Jest to zaktualizowana wersja routera. Niestety nie mogę opublikować linku.


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - cayleena - 05 May 2019

InternetCMI napisał: Przejdź do strony asus> znajdź RT-N56U> Wsparcie> Sterowniki i narzędzia> Wybierz swój system operacyjny i pobierz najnowszą wersję oprogramowania układowego. Otrzymasz plik trx. Następnie przejdź do 192.168.1.1 i prześlij tam plik trx. Jest to zaktualizowana wersja routera. Niestety nie mogę opublikować linku. InternetCMI napisał: Przejdź do strony asus> znajdź RT-N56U> Wsparcie> Sterowniki i narzędzia> Wybierz swój system operacyjny i pobierz najnowszą wersję oprogramowania układowego. Otrzymasz plik trx. Następnie przejdź do 192.168.1.1 i prześlij tam plik trx. Jest to zaktualizowana wersja routera. Niestety nie mogę opublikować linku. Problem dc napotykam, gdy używam homeplug (w punkcie rozszerzenia) razem z moim routerem Asus. Nie jestem pewien, czy ten sam problem. Jestem najnowszą wersją oprogramowania Czy wspomniany problem dotyczy tylko N56U lub innych routerów. Mój komunikat o błędzie Ten obraz został zmieniony. Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz


RE: Światłowód M1 rozłącza się. - ruby.watts432 - 05 May 2019

mój jest asus rtn12hp. jakikolwiek pomysł na aktualizację? Mam problem z rozłączeniem, a także problem z Wi-Fi, gdy korzystam z Wi-Fi (z 3-pasmowym sygnałem dla mojego wifi) połączenie czasami zrywa, nawet sygnały są silne. ktoś tutaj, kto jest pro proszę mi pomóc. może mi pomóc, aby mnie poprowadzić? naprawdę potrzebuję pomocy. kontakt: 90110119 naprawdę wdzięczni wam!