cs-joke.pl forum
Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Sprzęt (https://cs-joke.pl/forum-2.html)
+--- Thread: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp (/thread-29051.html)

Pages: 1 2


Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - brianbelfor - 21 May 2019

Kupiłem Dell U2417H od Lazady i otrzymałem monitor w dniu 28 sierpnia 2017 r. Właśnie przetestowałem monitor 3 września i znalazłem 1 deadpixel na monitorze. Czy powinienem skontaktować się z Lazadą lub skontaktować się z dellem, aby uzyskać zastępstwo? Czy mogę odebrać nowy zestaw od Lazady lub Dell?     Moim głównym zmartwieniem jest to, że prześlą mi zestaw naprawczy. Ktoś może doradzić?


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - peter.ely - 21 May 2019

Lepiej od razu skontaktować się z firmą Dell, ponieważ zakupiłeś serię Ultrasharp, która ma lepszą obsługę serwisową. Możesz przejść przez lazadę na nowy zestaw, ale jeśli skierują Cię do Dell, możesz nalegać na 14-dniową wymianę. W przeciwnym razie lepiej jest skontaktować się bezpośrednio z firmą Dell. Wyślą kogoś do twojego domu, aby odebrał monitor i / lub wysłał ci nowy, tego samego dnia lub innego dnia. Będę musiał z nimi współpracować, aby dowiedzieć się więcej.


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - syed.danish - 21 May 2019

tak, zostaniesz odnowiony, jeśli wymienisz z dell


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - patoconnell10 - 21 May 2019

Nazywam dell, powiedziałem im, że mam 1 ciemny piksel i mówią, że nie jestem uprawniony do wymiany, ponieważ potrzebuje 6 lub więcej ciemnych pikseli, podczas gdy jasny piksel potrzebuje tylko 1 do wymiany. Ta polityka jest naprawdę do bani http://www.dell.com/support/article/...elines?lang=en


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - nmilano - 21 May 2019

Jeśli cała branża panelowa nie zmieni swojej polityki, jest to nieuniknione, ponieważ prawie każda polityka producenta jest taka sama. Niektóre są jeszcze gorsze, nawet jasne piksele wymagają 3 lub więcej, aby kwalifikować się do wymiany. Jeśli nie możesz go zwrócić, szczerze mówiąc, raczej otrzymuję doskonały panel do odnawiania niż ten z martwym pikselem.


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - jennifercookqrvxt - 21 May 2019

Dell nie może wysłać mi zamiennika, ponieważ jest tylko 1 ciemny piksel. Ale rozmawiam na żywo z Lazadą, pozwalają mi na zwrot pieniędzy, ponieważ uważają moją sprawę za wadliwą.


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - rinjanijelek - 21 May 2019

xonix napisał: Jeśli cała branża panelowa nie zmieni swojej polityki, jest to nieuniknione, ponieważ prawie każda polityka producenta jest taka sama. Niektóre są jeszcze gorsze, nawet jasne piksele wymagają 3 lub więcej, aby kwalifikować się do wymiany. Jeśli nie możesz go zwrócić, szczerze mówiąc, raczej otrzymuję doskonały panel do odnawiania niż ten z martwym pikselem. To są stare standardy. Prawie wszystkie nowe markowe monitory są sprzedawane z zerową wadą na dzień Jeśli kupisz w sklepie, otrzymasz natychmiastową wymianę przy zakupie.


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - antiqueshawls - 21 May 2019

Przynajmniej kupiłeś za pośrednictwem Lazady, powinien mieć możliwość zwrotu pieniędzy. Kupiłem swój model CF791 od Challengera Comexa, poinformowano mnie przez telefon, że mogę go zwrócić tak długo, jak przyniesie go z powrotem. Zakończyć nie może zwrócić, tylko może wymienić. Nowo wymieniony zestaw nadal ma martwe piksele. -.-


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - matthew.p.marotta - 21 May 2019

cscs3 napisał: To są stare standardy. Prawie wszystkie nowe markowe monitory są sprzedawane z zerową wadą na dzień Jeśli kupisz w sklepie, otrzymasz natychmiastową wymianę przy zakupie. To jest właściwie proaktywna obsługa klienta sprzedawcy. Warunki polityki pikseli nie zmieniły się od dłuższego czasu, z wyjątkiem niektórych modeli premium.


RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - salls317 - 21 May 2019

TrEaSuRe napisał: Dell nie może wysłać mi zamiennika, ponieważ jest tylko 1 ciemny piksel. Ale rozmawiam na żywo z Lazadą, pozwalają mi na zwrot pieniędzy, ponieważ uważają moją sprawę za wadliwą. Brawo Lazada. Dokładnie powód, dla którego nie poszedłbym z firmą Dell. Spośród wszystkich monitorów i telewizorów, które dostałem przez lata, mój pierwszy monitor Dell po pewnym czasie opracował irytujący martwy piksel.