cs-joke.pl forum
Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy (/thread-30021.html)



Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - saygoodbye5555 - 18 Oct 2019

Cześć !   Nie mogę zrozumieć, dlaczego   Dzisiaj wymieniłem mój stary router, DIR-850 na DIR 895 (przypuszczam, że teraz jest flagowym dlink)   Router znajduje się w salonie, mój komputer to mój gabinet, kiedyś mogłem odbierać sygnał, ale po wymianie na DIR 895 nie mogę uzyskać żadnego sygnału. Nawet bliski zasięg, dostaję tylko 2 takty.   Próbowałem zresetować router, spróbować zmienić kanały, spróbować wyłączyć funkcję inteligentną, nadal nie działa poprawnie.   Nie sądzę, aby router za 50 dolarów działał lepiej niż 400 dolarów. Coś nie tak. Wadliwa antena?


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - fallow - 18 Oct 2019

router bardzo polega na oprogramowaniu, bez względu na to, jak wysoka jest specyfikacja. Masz zaktualizowane oprogramowanie układowe / ustawienia, prawda?


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - kat.a.williams - 18 Oct 2019

Czy mogę zapytać, czy próbowałeś na 2.4Ghz i 5Ghz jako wrll? Jeśli nie, spróbuj zmienić kanał, aby sprawdzić, czy nastąpiła poprawa sygnału.


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - bballermj - 18 Oct 2019

tak, jest już w najnowszym oprogramowaniu. tak, rozdzieliłem sieć na 2.4 i 5 GHz, nie mogę nawet wykryć 2.4 w bliskiej odległości, również nie otrzymując pełnych pasków.


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - joberec - 18 Oct 2019

próbowałem zadzwonić do dlink, wsparcie techniczne nie jest pewne, co jest nie tak, mówi, że wsparcie drugiego poziomu zadzwoni do mnie w ciągu 24 godzin. ~ _ ~


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - miczax - 18 Oct 2019

Albo w radiu coś jest nie tak, albo w twoim urządzeniu coś jest nie tak. Próbowałeś już zresetować? PatrickL33 napisał: próbowałem zadzwonić do dlink, wsparcie techniczne nie jest pewne, co jest nie tak, mówi, że wsparcie drugiego poziomu zadzwoni do mnie w ciągu 24 godzin. ~ _ ~


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - canadaa50 - 18 Oct 2019

PatrickL33 napisał: tak, jest już w najnowszym oprogramowaniu. tak, rozdzieliłem sieć na 2.4 i 5 GHz, nie mogę nawet wykryć 2.4 w bliskiej odległości, również nie otrzymując pełnych pasków. Czy korzystasz z wersji 1.12?


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - cfestus8 - 18 Oct 2019

Ah-Pin-Kor napisał: Czy korzystasz z wersji 1.12? myślę, że jest 1.11 .. (ale czy jest to najnowsza wersja po kliknięciu aktualizacji)?


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - abbymo7 - 18 Oct 2019

renfred89 napisał: Albo w radiu coś jest nie tak, albo w twoim urządzeniu coś jest nie tak. Próbowałeś już zresetować? tak, resetuję dwa razy, kiedy ostatnio resetuję, przełączam router do mojej sypialni (wcześniej w salonie), myślałem, że coś może zakłócać sygnał w salonie. Testowałem od życia, gdy router jest w sypialni, ten sam problem nie może wykryć sygnału.


RE: Problem Wi-Fi, zbyt słaby sygnał przy użyciu routera wysokiej klasy - ricko.zaky - 18 Oct 2019

PatrickL33 napisał: myślę, że jest 1.11 .. (ale czy jest to najnowsza wersja po kliknięciu aktualizacji)? 1.12 wydaje się być najnowszym, jaki znalazłem, ale najwyraźniej nie mogę znaleźć żadnego miejsca do pobrania.