Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
tbnw01 - 18 Nov 2019
Cześć, sporadycznie napotykałem ten problem, który doprowadza mnie do szału. Te problemy pojawiają się dopiero po wykonaniu obowiązkowej aktualizacji Win 10. Wysłano tutaj, ponieważ może to być sprzęt powodujący problemy. Zagadnienia: 1. czasami zaraz po włączeniu komputera komputer zawiesza się / opóźnia, nie można wybrać folderów / zajmuje dużo czasu, aby wybrać folder lub wykonać inne zadanie, ale nadal ma dostęp do przycisku Windows. 2. Nie można użyć słów lub programu Excel, można go otworzyć, ale będzie to biała strona i nie będzie można nic na nim zrobić. 3. Profil oświetleniowy Corsair K70 Lux nie ładuje się, staje się domyślnym profilem czerwonym. Kiedy otwieram CUE, wykrywana klawiatura to K95 zamiast K70, nawet nie mam klawiatury K95. Co zrobiłem, aby spróbować to rozwiązać: Miałem wcześniej sformatowany komputer, ponownie zainstaluj Win 10, wykonaj obowiązkowe aktualizacje dla twórcy Win 10 i przez jakiś czas ok. Zainstaluj ponownie moje programy 1 na 1, aby monitorować, czy jest to spowodowane przez program, który powoduje problem. Po tym problem powraca i podejrzewam, że jest to program antywirusowy innej firmy (AVAST), ponieważ jest to najnowszy program, który instaluję, więc odinstalowałem go i problem zniknął na jakiś czas. Teraz problemy wracają. I zdaję sobie sprawę, ilekroć się zawiesi / opóźnienie (idę do aktualizacji systemu Windows i Windows Defender za pomocą paska wyszukiwania), przypadkowo Win 10 właśnie zainstalował aktualizacje lub Windows Defender po prostu zainstalował aktualizacje ochrony. Czy może to być z tego powodu? Ilekroć się zawiesza, będę musiał ponownie uruchomić kilka razy, pozostawiając otwarte aplikacje „Menedżera zadań”. Moja specyfikacja to: Płyta główna: ASUS H97 Pro Gamer Układ: rdzeń Intel ® i5-4460 @ 3,2 GHz Karta graficzna: ASUS Nvidia GTX 970 STRIX RAM: G Skill RipJaws DDR3 16 GB SDD: Samsung Evo 850 500 GB (za pomocą systemu operacyjnego) Dysk twardy: WD Black 4 TB Zasilacz: Seasonic X Series 650W Modular System operacyjny: wygraj 7 profesjonalistów - następnie uaktualnij do Win 10 Czy to mój sprzęt powoduje problem? Niezgodny z najnowszą obowiązkową aktualizacją Win 10? Jeśli naprawdę nie ma rozwiązania, nie ma wyboru, musiałbym wrócić do Win 7.
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
faseelapt - 18 Nov 2019
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś teraz zrobić, jest Kopia zapasowa obrazu systemu na dysk twardy. Umożliwi to przywrócenie bieżącej wersji Win 10, jeśli to konieczne. Twój zestaw powinien współpracować z Win 10. Może to być uszkodzenie systemu operacyjnego. Sugerowałbym nową instalację Win 10. Alternatywnie może to być problem sprzętowy. Możesz wykonać test SMART na dysku twardym.
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
solotrenes - 18 Nov 2019
Zacytować: Zagadnienia: 1. czasami zaraz po włączeniu komputera komputer zawiesza się / opóźnia, nie można wybrać folderów / zajmuje dużo czasu, aby wybrać folder lub wykonać inne zadanie, ale nadal ma dostęp do przycisku Windows. EDYCJA: Mówisz, że przycisk Windows / Menu Start działa, oznacza to, że system się nie zawiesza ... Wygląda na to, że na coś czeka, prawdopodobnie na twój mechaniczny dysk twardy? Może awaria dysku twardego Jeśli uzyskujesz dostęp do plików z mechanicznego dysku twardego o pojemności 4 TB, jego otwarcie zajmie trochę czasu. Aby oszczędzać energię, dysk twardy jest zwykle wyłączany, a wirujący dysk jest zatrzymywany. Przy pierwszym uruchomieniu dostęp do dysku trwa dłużej. Jeśli chcesz temu zapobiec, przejdź do Opcje zasilania i wybierz Nigdy dla „Wyłącz dysk twardy po:” Albo to, albo twój dysk twardy nie działa? Sprawdź SMART za pomocą tego linku: Howtogeek: S.M.A.R.T Zacytować: 2. Nie można użyć słów lub programu Excel, można go otworzyć, ale będzie to biała strona i nie będzie można nic na nim zrobić. To dziwny problem. Poza ponowną instalacją pakietu Office niewiele rozwiązania. Jeśli pliki znajdują się na dysku twardym i jeśli zaczyna się on nie powieść, program może zawiesić się podczas próby uzyskania dostępu do pliku, którego dysk twardy nie może dostarczyć. Zacytować: 3. Profil oświetleniowy Corsair K70 Lux nie ładuje się, staje się domyślnym profilem czerwonym. Kiedy otwieram CUE, wykrywana klawiatura to K95 zamiast K70, nawet nie mam klawiatury K95. W przypadku klawiatury jedynym sposobem jest ponowna instalacja CUE ... Znalazłem to na forum Corsair. Pierwszy, Odinstaluj oprogramowanie CUE> Idź do AppData i usuń folder CUE. > Przejdź do panelu sterowania> Sprzęt i dźwięk > Kliknij urządzenia i drukarki > Kliknij prawym przyciskiem myszy Klawiatura > Kliknij zakładkę sprzętową, teraz powinno się wyskoczyć kilka rzeczy, a klawiatura powinna gdzieś tam być > Naciśnij go, a następnie kliknij przycisk właściwości > Kliknij kartę sterownika > Kliknij odinstaluj > odłącz go, a następnie podłącz ponownie > Ponownie pobierz oprogramowanie > uruchom ponownie komputer
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
cayleena - 18 Nov 2019
Koenig168 napisał: Pierwszą rzeczą, którą powinieneś teraz zrobić, jest Kopia zapasowa obrazu systemu na dysk twardy. Umożliwi to przywrócenie bieżącej wersji Win 10, jeśli to konieczne. Twój zestaw powinien współpracować z Win 10. Może to być uszkodzenie systemu operacyjnego. Sugerowałbym nową instalację Win 10. Alternatywnie może to być problem sprzętowy. Możesz wykonać test SMART na dysku twardym. Hmmm .. uszkodzenie systemu operacyjnego? Ale przeformatowałem system operacyjny i ponownie zainstalowałem Win 10 ...
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
samojm - 18 Nov 2019
Psycovirus napisał: EDYCJA: Mówisz, że przycisk Windows / Menu Start działa, oznacza to, że system się nie zawiesza ... Wygląda na to, że na coś czeka, prawdopodobnie na twój mechaniczny dysk twardy? Może awaria dysku twardego Jeśli uzyskujesz dostęp do plików z mechanicznego dysku twardego o pojemności 4 TB, jego otwarcie zajmie trochę czasu. Aby oszczędzać energię, dysk twardy jest zwykle wyłączany, a wirujący dysk jest zatrzymywany. Przy pierwszym uruchomieniu dostęp do dysku trwa dłużej. Jeśli chcesz temu zapobiec, przejdź do Opcje zasilania i wybierz Nigdy dla „Wyłącz dysk twardy po:” Albo to, albo twój dysk twardy nie działa? Sprawdź SMART za pomocą tego linku: Howtogeek: S.M.A.R.T To dziwny problem. Poza ponowną instalacją pakietu Office niewiele rozwiązania. Jeśli pliki znajdują się na dysku twardym i jeśli zaczyna się on nie powieść, program może zawiesić się podczas próby uzyskania dostępu do pliku, którego dysk twardy nie może dostarczyć. W przypadku klawiatury jedynym sposobem jest ponowna instalacja CUE ... Znalazłem to na forum Corsair. Pierwszy, Odinstaluj oprogramowanie CUE> Idź do AppData i usuń folder CUE. > Przejdź do panelu sterowania> Sprzęt i dźwięk > Kliknij urządzenia i drukarki > Kliknij prawym przyciskiem myszy Klawiatura > Kliknij zakładkę sprzętową, teraz powinno się wyskoczyć kilka rzeczy, a klawiatura powinna gdzieś tam być > Naciśnij go, a następnie kliknij przycisk właściwości > Kliknij kartę sterownika > Kliknij odinstaluj > odłącz go, a następnie podłącz ponownie > Ponownie pobierz oprogramowanie > uruchom ponownie komputer dzięki za zaproponowane rozwiązanie, ale ten problem pojawia się zaraz po tym, jak zrobię obowiązkową aktualizację Win 10 ... przed aktualizacją działa dobrze. wypróbuję opcję zasilania dysku twardego, aby zobaczyć, czy to rozwiąże problem.
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
mburdett3 - 18 Nov 2019
seveneleven napisał: Hmmm .. uszkodzenie systemu operacyjnego? Ale przeformatowałem system operacyjny i ponownie zainstalowałem Win 10 ... problem może dotyczyć instalacji źródłowej. czy możesz spróbować uzyskać plik obrazu systemu Windows 10 z najnowszą aktualizacją, a nie aktualizację po zainstalowaniu systemu Windows 10?
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
aharrison0223 - 18 Nov 2019
Psycovirus napisał: EDYCJA: Mówisz, że przycisk Windows / Menu Start działa, oznacza to, że system się nie zawiesza ... Wygląda na to, że na coś czeka, prawdopodobnie na twój mechaniczny dysk twardy? Może awaria dysku twardego Jeśli uzyskujesz dostęp do plików z mechanicznego dysku twardego o pojemności 4 TB, jego otwarcie zajmie trochę czasu. Aby oszczędzać energię, dysk twardy jest zwykle wyłączany, a wirujący dysk jest zatrzymywany. Przy pierwszym uruchomieniu dostęp do dysku trwa dłużej. Jeśli chcesz temu zapobiec, przejdź do Opcje zasilania i wybierz Nigdy dla „Wyłącz dysk twardy po:” Albo to, albo twój dysk twardy nie działa? Sprawdź SMART za pomocą tego linku: Howtogeek: S.M.A.R.T To dziwny problem. Poza ponowną instalacją pakietu Office niewiele rozwiązania. Jeśli pliki znajdują się na dysku twardym i jeśli zaczyna się on nie powieść, program może zawiesić się podczas próby uzyskania dostępu do pliku, którego dysk twardy nie może dostarczyć. W przypadku klawiatury jedynym sposobem jest ponowna instalacja CUE ... Znalazłem to na forum Corsair. Pierwszy, Odinstaluj oprogramowanie CUE> Idź do AppData i usuń folder CUE. > Przejdź do panelu sterowania> Sprzęt i dźwięk > Kliknij urządzenia i drukarki > Kliknij prawym przyciskiem myszy Klawiatura > Kliknij zakładkę sprzętową, teraz powinno się wyskoczyć kilka rzeczy, a klawiatura powinna gdzieś tam być > Naciśnij go, a następnie kliknij przycisk właściwości > Kliknij kartę sterownika > Kliknij odinstaluj > odłącz go, a następnie podłącz ponownie > Ponownie pobierz oprogramowanie > uruchom ponownie komputer Nie mogę włączyć opcji mechanicznego dysku twardego, ponieważ używam dysku SSD do załadowania systemu operacyjnego. Uruchomiłem też SMART na HDD i SSD, oba są w porządku.
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
nqthqwvtj - 18 Nov 2019
Zamiast instalować system Windows 10 i aktualizować, dlaczego nie pobrać Fall Creator bezpośrednio i zainstalować?
https://www.tenforums.com/windows-10...rs-update.html
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
christilton88 - 18 Nov 2019
hmm .. czy to może być wadliwy taran?
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? -
powepisi - 18 Nov 2019
seveneleven napisał: hmm .. czy to może być wadliwy taran? . Spróbuj z 1 kawałkiem taranowania, jeśli platforma ma 2. Zamień, jeśli się nie powiedzie.