Router Netgear -
contactcrocker - 03 Feb 2020
Cześć, Mam 1 nowy router Netgear R6220, ten router kiedyś stracił połączenia internetowe, może 10 ~ 20 sekund (1 godzina 4 ~ 6 godzin). Ktoś ma ten sam problem i masz jakieś rozwiązanie?
RE: Router Netgear -
neelimaat - 03 Feb 2020
Czy używasz usługodawcy internetowego? Oprogramowanie układowe jest już aktualne?
RE: Router Netgear -
allieangel11 - 03 Feb 2020
Mój dostawca usług internetowych to singtel, oprogramowanie routera zostało już zaktualizowane do najnowszej wersji.
RE: Router Netgear -
neasterl - 03 Feb 2020
loon711 napisał: Mój dostawca usług internetowych to singtel, oprogramowanie routera zostało już zaktualizowane do najnowszej wersji. Czy skonfigurowałeś go jako główny router?
RE: Router Netgear -
jennifercookqrvxt - 03 Feb 2020
Randy2936 napisał: Czy skonfigurowałeś go jako główny router? Tak, ustawiłem ten router jako główny router.
RE: Router Netgear -
shaibazsa - 03 Feb 2020
2 możliwe powody: 1) Kanał, na który ustawiono Wi-Fi, jest zbyt zatłoczony. 2) Niektórzy idioci hakerzy próbują włamać się do twojej sieci, wymuszając usunięcie skojarzeń. Mam nadzieję, że nie włączyłeś ukrywania identyfikatora SSID