cs-joke.pl forum
Nieprawidłowe naliczanie Starhub - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Nieprawidłowe naliczanie Starhub (/thread-31124.html)



Nieprawidłowe naliczanie Starhub - nqthqwvtj - 01 Mar 2020

Zastanawiam się, czy ktoś ma ten sam problem.   Zapisałem się na domowy Internet szerokopasmowy 1Gb Fibre Starhub, a oni byli objęci pakietem Starhub TV Lite i Hubstation bezpłatnie na 24 miesiące.   Do tej pory 4 miesiące fakturowania bez problemu.   W moim ostatnim rozliczeniu zrobili to   Dodaj - HubStation HD Rental - 1 jednostka - 14,0000 $ Drop - wypożyczalnia HubStation - 1 jednostka (100% płyty: 24 miesiące) - bezpłatnie   Co za cholera? Nie prosiłem o HD i na pewno nie przyszli i nie zmienili mojego dekodera. Dlaczego więc nagle dodać wypożyczenie HD?   Czy ktoś to spotkał?


RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - bluechip20071 - 01 Mar 2020

Jakiego okna konfiguracji używasz?


RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - newmanjohn789 - 01 Mar 2020

Thomson DCI62SHB


RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - benitacandradewi - 01 Mar 2020

Po prostu zadzwoń do nich, by otrzymać zwrot pieniędzy, prawdopodobnie 24 miesiące za darmo.


RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - satyananda.sahoobsc - 01 Mar 2020

tak, zamierzam to zrobić po prostu chcę sprawdzić, czy ktokolwiek wcześniej się zetknął.


RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - christilton88 - 01 Mar 2020

Powodzenia, czekam 40 minut, aby odebrać telefon