Nieprawidłowe naliczanie Starhub -
nqthqwvtj - 01 Mar 2020
Zastanawiam się, czy ktoś ma ten sam problem. Zapisałem się na domowy Internet szerokopasmowy 1Gb Fibre Starhub, a oni byli objęci pakietem Starhub TV Lite i Hubstation bezpłatnie na 24 miesiące. Do tej pory 4 miesiące fakturowania bez problemu. W moim ostatnim rozliczeniu zrobili to Dodaj - HubStation HD Rental - 1 jednostka - 14,0000 $ Drop - wypożyczalnia HubStation - 1 jednostka (100% płyty: 24 miesiące) - bezpłatnie Co za cholera? Nie prosiłem o HD i na pewno nie przyszli i nie zmienili mojego dekodera. Dlaczego więc nagle dodać wypożyczenie HD? Czy ktoś to spotkał?
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub -
bluechip20071 - 01 Mar 2020
Jakiego okna konfiguracji używasz?
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub -
newmanjohn789 - 01 Mar 2020
Thomson DCI62SHB
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub -
benitacandradewi - 01 Mar 2020
Po prostu zadzwoń do nich, by otrzymać zwrot pieniędzy, prawdopodobnie 24 miesiące za darmo.
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub -
satyananda.sahoobsc - 01 Mar 2020
tak, zamierzam to zrobić po prostu chcę sprawdzić, czy ktokolwiek wcześniej się zetknął.
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub -
christilton88 - 01 Mar 2020
Powodzenia, czekam 40 minut, aby odebrać telefon