Subskrypcja Starhub Home Hub -
x.xtaz.x - 28 May 2020
Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy?
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub -
sweetmsava - 28 May 2020
Musisz do nich zadzwonić, aby zapytać.
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub -
wredeemma - 28 May 2020
marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? przed aktywacją usługi możesz ją rozwiązać bez żadnych opłat. możesz dwukrotnie potwierdzić ponownie, kiedy dzwonisz, aby anulować.
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub -
silvia.capuzzo - 28 May 2020
żadna umowa nie została podpisana, a następnie nie będzie pobierana opłata
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub -
nrezaeipl - 28 May 2020
marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać.
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub -
cfestus8 - 28 May 2020
luckyguitar napisał: Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać. data rozpoczęcia umowy będzie datą aktywacji Twoich usług, tj. w dniu, w którym żołnierz centrum pójdzie do twojego domu, aby zainstalować ONT i router oraz skonfigurować Internet i telewizję. Więc nie ma opłat za wcześniejsze zakończenie, ale możliwe opłaty za anulowanie, ponieważ złożyli wniosek o aktywację portu 2.