cs-joke.pl forum
Subskrypcja Starhub Home Hub - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Subskrypcja Starhub Home Hub (/thread-31589.html)



Subskrypcja Starhub Home Hub - x.xtaz.x - 28 May 2020

Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp.   Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ).   Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy?


RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - sweetmsava - 28 May 2020

Musisz do nich zadzwonić, aby zapytać.


RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - wredeemma - 28 May 2020

marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? przed aktywacją usługi możesz ją rozwiązać bez żadnych opłat. możesz dwukrotnie potwierdzić ponownie, kiedy dzwonisz, aby anulować.


RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - silvia.capuzzo - 28 May 2020

żadna umowa nie została podpisana, a następnie nie będzie pobierana opłata


RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - nrezaeipl - 28 May 2020

marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać.


RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - cfestus8 - 28 May 2020

luckyguitar napisał: Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać. data rozpoczęcia umowy będzie datą aktywacji Twoich usług, tj. w dniu, w którym żołnierz centrum pójdzie do twojego domu, aby zainstalować ONT i router oraz skonfigurować Internet i telewizję. Więc nie ma opłat za wcześniejsze zakończenie, ale możliwe opłaty za anulowanie, ponieważ złożyli wniosek o aktywację portu 2.